تاریخ انتشار انیمه I Shall Survive Using Potions

به تازگی تاریخ انتشار انیمه I Shall Survive Using Potions مشخص شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید I Shall Survive Using Potions می‌پردازیم.

کارکنان انیمه تلویزیونی سری رمان سبک I Shall Survive Using Potions از FUNA اولین ویدیوی کامل تبلیغاتی و تصویری کلیدی جدید خود را در روز چهارشنبه منتشر کردند. این ویدئو یکی دیگر از بازیگران، هنرمندان و عنوان آهنگ تم پایانی و اولین نمایش اکتبر را اعلام می‌کند.

تاریخ انتشار انیمه I Shall Survive Using Potions

Nao Tōyama در نقش سلستین، الهه‌ای که اجازه می‌دهد تا Kaoru نقش اول را در دنیایی دیگر تناسخ کند، به بازیگران می‌پیوندد. بازیگران هاروکی ایواتا و موئکا کویزومی آهنگ پایانی “عشق معجون است” را با نام واحد خود هارمو اجرا می کنند. انیمه اکسپو اولین نمایش جهانی قسمت اول را در تاریخ 3 جولای ساعت 18:30 به نمایش می گذارد. همچنین، این رویداد یک بنر غول پیکر برای انیمه در مرکز همایش های لس آنجلس آویزان می کند و پوسترها و کارت پستال ها را توزیع می کند.

بازیگران:

  • رین کوسومی در نقش کائورو
  • تومویو تاکایاناگی در نقش فرانست
  • موئکا کویزومی در نقش امیل
  • هاروکی ایواتا در نقش بل
  • ناتسوکی کیتاگاوا در نقش لایت
تاریخ انتشار انیمه I Shall Survive Using Potions
انیمه جدید I Shall Survive Using Potions

انیمه جدید I Shall Survive Using Potions

نوبواکی ناکانیشی کارگردانی این انیمیشن را در استودیو جوموندو بر عهده دارد. چیساتو کیکوناگا در حال اقتباس از طرح های اصلی شخصیت سوکیما برای انیمیشن است. تاکایو ایکامی بر فیلمنامه سریال نظارت دارد و هیروآکی تسوسومی آهنگسازی پونی کانیون را بر عهده دارد.

FUNA این داستان را در وب‌سایت Shōsetsu-ka ni Narou («بیایید رمان‌نویس باشیم») در سال 2015 راه‌اندازی کرد. کودانشا در ژوئن شروع به انتشار رمان‌های چاپی با تصاویر سوکیما کرد. Hibiki Kokonoe اقتباسی مانگا از رمان‌های بخش مانگا آنلاین Suiyōbi no Sirius کدانشا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *