جنجال افشای رابطه پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا ؛ شایعه یا حقیقت؟

آیا رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا حقیقت دارد؟ خبرنگار ایرانی که در خارج زندگی می‌کند، ادعای جدیدی را در رابطه با این قضیه مطرح کرده است.

رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا

علت انتشار شایعه رابطه هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار چه بود؟ امین فردین در پاسخ به مخاطبینش در رابطه با اینکه دوست دختر هوتن شکیبا کیست؟ پاسخ هایی را مطرح کرد. او اشاره کرد که مدتی دوست پسر پریناز ایزدیار هوتن شکیبا بوده است. امین فردین می‌گوید:

رابطه هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار برای مدتی پیش بود. البته هوتن شکیبا قبول نمی‌کرد که دوست پسر پریناز ایزدیار بوده! اما مدتی با او در رابطه بود.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : لحظات عاشقانه الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا
دوست دختر هوتن شکیبا کیست؟

پریناز ایزدیار که در «ملاقات خصوصی» نقشی مشابه سمیه (ابد و یک روز) را به عهده دارد، موفق شده از زاویه‌ای دیگر دختر فداکار خانواده‌ای فقیر را جوری بازسازی کند که کمتر نشانی از سمیه تقدیرگرای آن فیلم ببینیم. او با عشق معصومانه اش رنگی دیگر به آن دختر رنج کشیده بخشد.

در مسیر عشق نامتعارف ملاقات خصوصی آرام آرام نقاب از سیمای آدم هایی که برای دریدن یکدیگر کمین کرده‌اند برداشته می‌شود تا پروانه معصوم وارد بازی خطرناک عاشقانه‌ای شود که پروژه سوختن اش را تسریع بخشیده و او را در سرازیری سقوط قرار می دهد. چرا که این عشق از نوع عشق فرهاد و شیرین نیست!

فیلمساز در سکانس های نخست تصاویر زیبا و خوش آب و رنگی از دشت زیبای مجاور خانه پروانه می دهد. کارگردان او را دختری عاقل و بالغ به تصویر می کشد که با عبرت گرفتن از فرجام خلاف‌کاری های خانوادگی، در پیله تنهایی اش خودسازی کرده و به تنهایی خرج خانواده و پدر زندانی اش را تامین کرده و دوست دارد به چنان قدرتی برسد که پروانه‌وار پر پرواز گشوده و خود و خانواده اش را به محیطی بهتر با شرایطی مناسب تر منتقل کند.

ملاقات خصوصی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *