سورپرایز تولد 41 سالگی مصطفی زمانی در پشت صحنه سریال آمرلی [+ویدیو]

گروه و عوامل سریال آمرلی که در عراق مشغول فیلمبرداری هستند، برای مصطفی زمانی جشن تولد گرفتند. ویدیوی تولد چهل و یک سالگی مصطفی زمانی در عراق را ببینید.

عکسی از پشت صحنه سریال «آمرلی» محصول کشور عراق با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر عراقی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر بازیگران سریال آمرلی همراه ما بمانید.

عکس : مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی در پشت صحنه سریال آمرلی

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی مصطفی زمانی + زمان پخش و خلاصه داستان

تولد چهل و یک سالگی مصطفی زمانی در عراق

به گزارش منابع خبری:

گروه و عوامل سریال عراقی «آمرلی» که در آن کشور فیلمبرداری می‌شود، برای مصطفی زمانی جشن تولد گرفتند. ناریمان الصالحی، بازیگر زن عراقی، که در سریال «آمرلی» با مصطفی زمانی هم‌بازی است در این جشن حضور دارد. در ادامه می‌توانید فیلم جشن تولد مصطفی زمانی در عراق را مشاهده کنید:


سریال آمرلی مصطفی زمانی

ناریمان الصالحی، بازیگر زن عراقی، که در سریال «آمرلی» با مصطفی زمانی هم‌بازی است در این جشن حضور دارد. قابل ذکر است مصطفی زمانی به دلیل پخش شدن و استقبال از دو سریال یوسف پیامبر و شهرزاد در کشور عراق بسیار شناخته شده است و هم اکنون در پروژه سریال آمرلی مشغول به کار است.

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوزی در دانشگاه آزاد می باشد که با نفش حضرت یوسف به شهرت رسید و تجربه دو ماجرای عاشقی هم دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *