ببینید : ویدیویی عجیبی از پرویز پرستویی که در صفحه خود منتشر کرد !!!

اخیرا ویدیویی عجیبی از پرویز پرستویی در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کاربران در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

به تازگی خبری مبنی بر انتشار ویدیو پر حاشیه توسط پرویز پرستویی در رسانه ها پخش شده است. گویا این ویدیو در رابطه با کلاه برداری در فروش مرغ می باشد.

حمله پرویز پرستویی به صدا و سیما

میرسلیم پرویز پرستویی را نمی‌شناسد؟!

ویدیویی عجیبی از پرویز پرستویی

ویدیو حاشیه ساز پرویز پرستویی

اخیرا ویدیویی پر حاشیه ای را پرویز پرستویی در رسانه های مجازی منتشر کرد که در رابطه با کلاه برداری برای فروش مرغ است. همچنین پرویز پرستویی از بلاتکلیفی اکران فیلم «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند گلایه کرده و در صفحه اینستاگرامش خطاب به این کارگردان نوشته که با بی‌توجهی به اکران فیلم، آبروی او را برده است.

سیروس الوند سال 1397 فیلم «آنجا همان ساعت» را با بازی پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت‌دوست و … کارگردانی کرد اما بعد از گذشت پنج سال از ساعت فیلم، هنوز خبری از اکران آن نیست. پرویز پرستویی در پستی اینستاگرامی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده.

ویدیویی عجیبی از پرویز پرستویی
کیلیپ جنجالی پرویز پرستویی

انتشار ویدیو پر حاشیه توسط پرویز پرستویی

در ادامه کیلیپ جنجالی پرویز پرستویی خواهید دید:

پرستویی خطاب به سیروس الوند نوشته: «جناب آقای سیروس الوند؛ چرا اینقدر خسته‌اید؟ کلینت ایستوود با اینکه ۲۰ سال از شما بزرگتراست، در ۹۳ سالگی هنوز فیلم می‌سازد. در سال ۱۳۹۷ شما کارگردان محترم به بنده پیشنهاد بازی در فیلم آخرتان «آنجا همان ساعت» را دادید و بنده هم به حرمت شمای پیشکسوت و بخصوص به اتکای فیلم خوبِ «یک بار برای همیشه» پذیرفتم که در خدمتتان باشم.»

مصاحبه جدید و جنجالی پرویز پرستویی

به تازگی ویدیویی از مصاحبه ای جدید با پرویز پرستویی در رسانه ها پخش شده که در برنامه ای حرف های جالبی را به زبان آورده است.

همپنین چندی پیش پرویز پرستویی گفت:

“جسارتا بنده کوچکترین که از۱۴ سال پیش با تلویزیون خداحافظی کردم و دیگه هم نخواهم برگشت ،از دید بنده بعضی موقع ها مرغ یه پا داره…میمونه حضور در نمایش خانگی که اگه کارمناسبی بود که در شآن مردم باشه کار میکنم وگرنه میرم سینما یا تئاتر، اگر هیچ کدوم اینا هم نشد ،بقیه اش و بعدا میگم…خلاصه که چی فکر می‌کردیم، چی شد”

ویدیویی عجیبی از پرویز پرستویی
کیلیپ جنجالی پرویز پرستویی, انتشار ویدیو پر حاشیه توسط پرویز پرستویی, ویدیو حاشیه ساز پرویز پرستویی, گفتگو جدید پرویز پرستویی, مصاحبه ای جدید با پرویز پرستویی, جدید ترین مصاحبه با پرویز پرستویی

جدید ترین مصاحبه با پرویز پرستویی

در ادامه می‌توانید گفتگو جدید پرویز پرستویی را ببینید:

پرویز پرستویی ، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما خبر از خداحافظی خود از سینما و رسانه ملی داده است اکنون نیز عکسی از وی منتشر شده است که در کنار همسرش می باشد.پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ است. پرویز پرستویی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است.

پرویز پرستویی موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌ است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

طبق اطلاعات رسیده هنوز از دلیل این تصمیم عجیب پرستویی اطلاعی در دست نیست، اما روزنامه «جوان» امیدوار است که این بازیگر ارزشمند و متعهد سینما و تلویزیون بار دیگر با حضور در آثار نمایشی، سینمای ایران را مورد توجه قرار دهد. فیلم‌ های خرس و من و زیبا آخرین آثاری است که پرستویی در آنها ایفای نقش کرده و در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است.

ویدیو حاشیه ساز پرویز پرستویی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *