ببینید: ایرج نوذری با دخترش دلربا + تصویر لو رفته از عروسی ایرج نوذری 29 سال پیش با حضور گوگوش

انتشار تصویر ایرج نوذری با دخترش دلربا  و ویدیوی منتشر شده از دلبرا دختر نوذری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و توجهات زیادی را به‌خود جلب کرده است.

عکسی از ایرج نوذری در کنار دخترش دلربا زمانی وایرال شد که ویدیویی که از دخترش منتشر شد. همچنین کمی قبل مراسم جشن ازدواج ایرج نوذری و همسرش کتایون طوسی با حضور زنده یاد منوچهر نوذری، زنده یاد فهیمه راستکار، دو خواهر آقای منوچهر نوذری، مرحومه مه لقا و خانم منیژه نوذری و خانم گوگوش در صفحات مجازی منتشر شد. به نطر می‌رسد حواشی زندگی هنرمندان برای یادکردن آنها بیشنر جذابیت دارد.

ایرج نوذری با دخترش دلربا

عکس ایرج نوذری کنار دخترش دلربا

ایرج نودری دو دختر به نام دلربا و دلناز دارد، دلناز در مالزی مشغول به تحصیل است و ایران نیست و دلربا دختر دیگر ایرج نوذری متولد دهه 70 است.

ایرج نوذری با دخترش دلربا

 

فیلم دلبربا دختر ایرج نوذری

تصویر لو رفته از عروسی ایرج نوذری 29 سال پیش با حضور گوگوش

همچنین گوگوش خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس است که اخیراً خبری تحت عنوان برخورد گوگوش با طرفدارانش در کنسرت منتشر شد که اتفاقی جالب در کنسرت گوگوش را نشان می‌دهد.

حضور گوگوش در جشن عروسی ایرج نوذری در شبکه‌های مجازی خبرساز شد. عکس عروسی ایرج نوذری کنار گوگوش مربوط به 29 سال پیش است.

عکس عروسی ایرج نوذری 29 سال پیش با حضور گوگوش

گوگوش در مراسم ازدواج ایرج نوذری توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های دلربا و دلناز نوذری می‌باشد.

تصویر لو رفته از عروسی ایرج نوذری 29 سال پیش با حضور گوگوش

عروسی ایرج نوذری با حضور گوگوش

فائقه آتشین متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۹ که با نام هنری گوگوش شناخته می‌شود، خواننده ایرانی و بازیگر سابق است. او از آغاز فعالیت خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است.

یرج نوذری (زادهٔ ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و کونگ‌فوکار اهل ایران است. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *