تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی و کیت بلانشت

چندی پیش، اعلام شد که زر امیرابرهیمی در فیلم جدیدی بازی خواهد کرد و تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی و کیت بلانشت نیز به انتشار رسید.

شیدا، از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که روز گذشته پس از انتشار تریلر این سریال، بسیاری او را درامی جذاب خواندند. در این فیلم، زر امیر ابراهیمی، به همراه کیت بلانشت بازی می‌کنند.

تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی

تاریخ اکران فیلم شیدا

شیدا، یک فیلم درام استرالیایی محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی نورا نیاسری است. در این فیلم زر امیر ابراهیمی، موژان آریا، لیا پرسل، جیلیان نگوین و اسامه سامی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اولین بار جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 19 ژانویه 2023 داشت که در آن جایزه تماشاگران را در رقابت دراماتیک سینمای جهانی به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

فیلم Tatami به کارگردانی زر امیر ابراهیمی در جشنواره ونیز به نمایش در خواهد آمد

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم دارای 100% تاییدیه است. این فیلم به زودی در جشنواره فیلم ملبورن 2023 قبل از افتتاح آن در استرالیا در سپتامبر امسال نمایش داده می‌شود. شیدا در اوایل سال جاری در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و برنده جایزه تماشاگران شد. تاریخ اکران خصوصی فیلم در ایالت متحده January 19 2023 بود.

تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی
تاریخ انتشار فیلم جدید زر امیرابراهیمی

تاریخ اکران فیلم شیدا

تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی
تاریخ انتشار فیلم Shayda 2023

فیلم درباره یک مادر جوان ایرانی به نام شیدا و دختر شش ساله‌اش است که در دو هفته سال نو ایرانی به یک پناهگاه زنان استرالیایی پناه می‌برند. وقتی پدر دختر ظاهر می‌شود، تمام شجاعت او را می‌طلبد تا بجنگد و از تصاحب او جلوگیری کند.

تاریخ اکران فیلم شیدا

با کمک جامعه قوی زنان در پناهگاه، آنها به دنبال آزادی خود در این دنیای جدید از امکانات هستند، اما خود را با خشونتی می‌یابند که بسیار تلاش کردند تا از آن فرار کنند. شیدا توسط نورا نیاسری فیلمساز ایرانی استرالیایی نوشته و کارگردانی شده است و اولین کارگردانی خود را پس از چندین فیلم کوتاه دیگر انجام داده است.

این فیلم ابتدا در اوایل سال جاری در جشنواره فیلم ساندنس 2023 به نمایش درآمد و در آنجا برنده شدیک جایزه تماشاگران فیلم Madman Films Shayda ساخته نیاسری را به زودی از 28 سپتامبر 2023 در سینماهای استرالیا اکران می‌شود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *