ببینید : تصویر جدید الهام حمیدی با حجاب

به تازگی تصویر جدید الهام حمیدی با حجاب در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر محبوب داشته است.

اخیرا تصویر الهام حمیدی با حجاب کامل در شبکه مجازی وایرال شده است. گویا تصویری از حجاب الهام حمیدی حواشی بسیاری را برای او به همراه داشته است.

تصویر جدید الهام حمیدی با حجاب

عکسی جدید از الهام حمیدی با حجاب

امروز عکسی جدید از الهام حمیدی در شبکه های مجازی پخش شده که با در نظر گرفتن استایل های جنجالی قدیمش او اینبار با حجاب کامل حضور پیدا کرده است.

الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است. الهام حمیدی جز بازیگران کم حاشیه محسوب می شود. الهام حمیدی مدتی طراحی لباس می کرده است. عموی پدر الهام حمیدی گوینده رادیو بوده است. الهام حمیدی بخاطر بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما گرفت.

تصویر جدید الهام حمیدی با حجاب
تصویری از حجاب الهام حمیدی

 تصویر الهام حمیدی با حجاب کامل

در ادامه می‌توانید تصویری از حجاب الهام حمیدی را ببینید:

تصویر جدید الهام حمیدی با حجاب
عکسی جدید از الهام حمیدی با حجاب

الهام حمیدی که همه او را با سریال مسافری از هند و یوسف پیامبر می شناسد. بیش از هر زمان دیگری کمرنگ شده است. او که چند وقتی است که در اثری بازی نکرده است، در شبکه های اجتماعی نیز حضور پیدا نکرده است.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون تاکنون توضیحی درباره عدم حضورش در سریال ها و فیلم های تازه نداده است. اما برخی فعالان رسانه ای مدعی اند که این دوری خودخواسته نیست و او پیشنهاد کاری نداشته است.

الهام حمیدی هنوز پاسخی به این ادعاها نداده است. اما ساعاتی قبل تصویری از خودش در کنار ساحل بندرانزلی منتشر کرد. در این تصویر لاغری عجیب و تغییر چهره قابل توجه او مشهود است و کاربران را غافلگیر کرده است. بعد از مدت‌ها دوری از فضای مجازی، الهام حمیدی تصویری جدید از خود منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *