تماشا کنید : اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

علیرضا بیرانوند شخص جنجالی و خبرساز این روزای فوتبال است. حال اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس را در فیگار ببینید!

این احتمال که علیرضا بیرانوند به استقلال برود از شب گذشته آنقدر در فضای مجازی داغ است که شاید تنها در دوره انتقال هاشمی‌نسب به استقلال اتفاق افتاده بود. اولین ویدئو از لحظه جداشدن بیرانوند از پرسپولیس تحت عنوان اولین تصویر از لحظه فسخ قرارداد بیرانود از پرسپولیس در صفحات مجازی خبرساز و وایرال شده است. در ادامه با اولین فیلم از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

اولین فیلم از زمان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

بیرانوند در ویدیو اختصاصی در پاسخ به خبرنگار ورزش سه ، انجام مراحل فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تایید می‌کند اما در مورد حضور در استقلال هیچ پاسخی نمی‌دهد.

اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

اولین فیلم علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس

در پاسخ به خبرنگار ورزش سه این دروازه‎بان ملی‌پوش به دلیل عمل فک قادر به صحبت‌کردن نیست اما بسیار عصبانی به‌نظر می‌رسد. و این تصویر اولین فیلم از حضور بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس است.

ببینید: علیرضا بیرانوند استقلالی شد !

اینکه چقدر این انتقال جنجالی که شاید مهم‌ترین انتقال یک دهه اخیر باشد ممکن است و بیرانوند واقعا مصمم به استقلالی شدن است در ساعات آینده مشخص می‌شود، اما واضح است که این فسخ قرارداد، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی خواهد کرد. این فیلم اولین حضور علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس جلوی دوربین است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *