ببینید: عکسی زیبا از ابی اقای صدا و همسر اولش !

انتشار عکسی زیبا از ابی اقای صدا و همسر اولش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

عکس ابی آقای صدا و همسر اولش تحت عنوان عکس ابی خواننده و همسر اولش در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با عکس جوونیای ابی کنار همسر اولش همراه فیگار بمانید.

عکسی زیبا از ابی آقای صدا و همسر اولش

عکس ابی و همسر اولش

همچنین به تازگی ویدیویی از لذت بردن مهشید از خنده های ابی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای بسیاری را توسط کاربران ایجاد کرده است.

عکسی زیبا از ابی اقای صدا و همسر اولش

تصویر ابی اقای صدا و همسر اولش

عکس قدیمی ابی خواننده کنار همسر اولش در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

راهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸)، با نام هنری اِبی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او از دستهٔ خوانندگان با صدای تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلفی همچون راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است.

ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند. وی یک پسر به نام فرشید دارد که پسرخواندۀ ابی محسوب می‌شود. گفته می‌شود آغاز آشنایی آنها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده است.

ویدیو : لذت بردن مهشید از خنده های ابی

به تازگی ویدیویی از تفریح های لذت بخش مهشید و ابی در رسانه های مجازی وابرال شده که بگو بخند های آن ها مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفته است. حدود یک ماه پیش بود که برای اولین‌بار تبلیغات یک همایش سیاسی تحت عنوان «Live For Liberty» یا همان «زندگی برای آزادی» در فضای مجازی شروع شد.

همایشی به ادعای برگزارکنندگان برای ادای احترام به اعتراضات اخیر ایران، که قرار بود میزبان اجرای تعداد قابل توجهی از خواننده‌های فارسی‌زبان ازجمله ابی، فرامرز اصلانی، گروه ۲۵ بند و… باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *