نشان دادن تصویر پرستو صالحی در صدا و سیما با وجود مهاجرت او!

پس از اینکه تصویر پرستو صالحی و فیلمی که او در آن بازی می‌کند در تلویزیون پخش شد، واکنش پرستو صالحی به نشان دادن تصویرش در صدا و سیما را به همراه داشت.

چندی پیش، صدا و سیما، تصویری از فیلمی که پرستو صالحی در آن بازی می‌کند را پخش کرد که حواشی و جنجال‌های فراوانی را به همراه داشت. پخش این تصویر در صورتی است که او به دلایل مختلف از سمت صدا و سیما ممنوع‌التصویر شده بود.

بیشتر بخوانید:

تصویری جنجالی از پرستو صالحی و سگش در ترکیه

واکنش پرستو صالحی به نشان دادن تصویرش در صدا و سیما

پرستو صالحی، بازیگر سابق سینمای ایران، با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی خودش، تحت عنوان یک استوری، نوشته‌ای در اینستاگرام به بازپخش سریالی که در آن بازی کرده واکنش نشان داد و گفت:

باز اینا حواسشون نبود، تصویر من معاند رو پخش کردند تو تلویزیونشون.

چندی پیش، سریال موج و صخره از شبکه آی‌فیلم در حال بازپخش است که در قسمتی از این سریال، یک سکانس است که با بازی پرستو صالحی همراه می‌باشد و این بازیگر پس از دیدن این تصویر، اینگونه به آن واکنش نشان داد.

پخش فیلم پرستو صالحی در صدا و سیما

واکنش پرستو صالحی به نشان دادن تصویرش
استوری پرستو صالحی برای تصویرش در تلویزیون

واکنش جنجالی پرستو صالحی برای پخش تصویرش

استوری پرستو صالحی برای تصویرش در تلویزیون

در ادامه می‌توانید واکنش جنجالی پرستو صالحی برای پخش تصویرش را ببینید:

واکنش پرستو صالحی به نشان دادن تصویرش
پخش فیلم پرستو صالحی در صدا و سیما

الهام صالحی سیاوشانی که با نام پرستو صالحی همه او را می‌شناسیم، متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران بازیگر ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز کرد و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *