ویدیوی جدید از زیباترین دختر ایرانی مجازی ؛ پشت پرده ارشاد شدن آلارز چیست؟

الارز مدل میکاپ آرتیستی است که در ماه گذشته در اینستاگرام خیلی معروف شد. ویدیوی جدید از زیباترین دختر ایرانی مجازی که این روزها وایرال شده را در ادامه ببینیم.

ویدیوی جدید از زیباترین دختر ایرانی مجازی

آلارز ارشاد شد

دختر معروف اینستاگرامی الارز ارشاد شد

الارز مدل میکاپ آرتیست اعلام کرد تمام کارهای خود را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی منتشر می‌کند و از دیگر میکاپ آرتیست‌ها خواست که عکس‌ها و ویدئوهای بی‌حجاب او را حذف کنند.

الارز با منتشر کردن رشته استوری‌های در رابطه با حجاب نظر کاربران را به خود جلب کرد. اوکه در اینستاگرام مدل میکاپ است و با ویدیوهایی که با تیکه عکاس که در پشت صحنه هست معروف شده است هم ارشاد شد.

آلارز ارشاد شد

الارز مدل معروف میکاپ ارتیست ارشاد شد

الارز در یکی از استوری هایش نوشت:

تا زمانی که تو ایران کار می‌کنم، تابع قانون ایران هستم. پس اگر می‌خواهید همکاری داشته باشم و خودمم ویدیو شمارو تو صفحم بزارم، لطفا تحت قوانین همین کشور منو افیش کنید!

دیرزمانیست که بلاگرها، اینفلوئنسرها یا مدل‌هایی که معروف هستند و بازدید زیادی دارند با انتشار چنین ویدیوهایی خبر از ارشاد شدنشان را می‌دهند. افرادی که به سرعت معروف و با حجاب اختیاری شروع و با حجاب اجباری ادامه به فعالیت می‌دهند. لازم به ذکر است که تمام این ارشاد شدن‌ها طبق قانون جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد و حتما و حتما برای بازنماندن از فعالیت باید طبق قانون عمل کرد!

تصاویر رشته استوری الارز برای حجاب

آلارز ارشاد شد

آلارز ارشاد شد

آلارز ارشاد شد

آلارز ارشاد شد

عکس‌ های منتشر شده از الارز دختر زیبای اینستاگرامی که به سرعت در شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار رسید در یک وجه متفاوت از حجاب زین پس به انتشار خواهد رسید!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *