فوری: قطار مسافربری در قزوین جان یک نفر را گرفت! +جزئیات

برخورد قطار با عابر در قزوین ؛ امروز ساعت ۲۰:۲۰ روز جمعه ۲۳ تیر ماه در برخورد قطار مسافربری قزوین در محدوده شهر شریف آباد جان یک نفر گرفته شد.

سرهنگ بهرام منصوری با اشاره به مرگ یک شخص در برخورد با قطار مسافربری، اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۰:۲۰ روز جمعه ۲۳ تیر ماه، در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. در ادامه مطلب با خبر برخورد عابر پیاده با قطار مسافربری همراه ما بمانید.

برخورد قطار با عابر در قزوین

  • قطار مسافربری قزوین عابر پیاده

به گزارش منابع خبری:

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از جان باختن عابر پیاده در اثر برخورد با قطار مسافربری در محدوده شریف‌آباد قزوین خبر داد. پس از بررسی ماموران مشخص شد، عابر پیاده با قطار مسافربری برخورد و متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیرمجاز عابر به حریم ریلی راه‌آهن اعلام کرده‌اند، از تمام ساکنان اطراف ریل در خواست کرد از تردد در مسیر ریلی راه‌آهن خودداری کنند.

برخورد قطار با عابر در قزوین
قطار مسافربری قزوین عابر پیاده, برخورد عابر پیاده با قطار مسافربری, برخورد قطار قزوین با عابر پیاده

برخورد قطار قزوین با عابر پیاده

قطار گونه‌ای از ترابری ریلی است که از وسایل نقلیهٔ به‌هم پیوسته‌ای ساخته شده که برای جابه‌جایی بار یا مسافران روی ریل راه‌آهن حرکت می‌کند. نیروی محرکه قطار توسط یک لوکوموتیو یا موتورهای جداگانه موجود در هر واگن خودکششی چندگانه تأمین می‌شود. اغلب از اصطلاح «موتور» به عنوان جایگزینی برای لوکوموتیو استفاده می‌شود. اگرچه در گذشته پیشرانه بخار، پیشرانه غالب بود، امروزه متداول‌ترین نوع لوکوموتیوها، انواع دیزلی و الکتریکی هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *