تماشا کنید: ‌‌‌‌‌‌سکانسی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی [+فیلم]

‌‌‌‌‌‌سکانسی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

‌سریال خداحافظ تهران، با نقش آفرینی ابی، فرزان دلجو، شهرام شب‌ پره و آیلین ویگن در سال ۱۳۶۲ ساخته‌ اما هیچوقت پخش نشد‌‌‌‌‌.‌‌‌ پیش ازاین گمان براین بود که ابی در فیلم سینمایی بوی گندم بازی کرده و بعد هم پشیمان شده است. تی زمانی که ویدیو سکانس سریال خداحافظ تهرام با بازی ابی وایرال شد! این هنرمند تنها در زمینه خوانندگی مهارت ندارد بلکه همه‌فن‌حریف است!

سکانسی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی

ویدیویی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است تا دیپلم تحصیل کرده و حالا به آقای صدا (ابی) در موسیقی مشهور می باشد، بدون کلاس وارد این عرصه شد و حالا ساکن کشور اسپانیا می باشد.

‌‌‌‌‌‌سکانسی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی
‌‌‌‌‌‌سکانسی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی

اخیرا ویدیویی از سگ ابی خواننده پاپ ایرانی در رسانه ها وایرال شده است. گویا پیاده روی ابی به همراه سگش باعث ایجاد حواشی بسیاری توسط کابران فضای مجازی شده است.

کلیپی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی

قسمتی از سریال خداحافظ تهران با بازی ابی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

ابی در دوران نوجوانی با خواندن قرآن در صف‌های مدرسه به استعداد خود در خواندن پی می‌برد. خود وی در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که خوانندگی را چگونه آغاز کرد می‌گوید:

“از زمان چهار پنج سالگی، رادیو به ایران آمده بود ولی ما آنقدر بودجه نداشتیم که یک رادیو بخریم. ضمن اینکه هنوز برق هم به همه جا نیامده بود. به موسیقی گوش می‌کردم و آن را دوست داشتم. تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌کردم. خب این هم برای خودش یک نوع خوانندگی است. در سن ده یازده سالگی، رادیو و خوانندگانی بودند و مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئلهٔ درس خواندن، خوانندگی بود. در خانه برای هم‌کلاسی‌هایم و همین‌طور برای بچه‌محل‌ها می‌خواندم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *