ویدیو : پاسخ فرشته حسینی به شیطنت مجری شبکه افغانستان

امروز ویدیویی از پاسخ فرشته حسینی به شیطنت مجری شبکه افغانستان در رسانه ها منتشر شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از جواب دندان شکن و تند فرشته حسین به مجری شبکه افغانستان در رسانه ها وایرال شده است. گویا جواب عجیب فرشته حسینی به مسخره بازی های مجری افغانستان باعث تعجب بسیاری از کابران فضای مجازی شده است.

پاسخ فرشته حسینی به شیطنت مجری شبکه افغانستان

پاسخ دندان شکن فرشته حسینی به مجری افغانستان

فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی مقیم ایران با پاسخ دندان شکن خود تلاش‌های مجریان شبکه طلوع را برای دامن زدن به اختلاف میان دو ملت ایران و افغانستان ناکام گذاشت.

پس از اینکه شما جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره مراکش کسب کردید ایرانیانی که از این خبر مطلع شدند شما را روزی تحقیر میکردند چه واکنشی نشان دادند؟

این بازیگر ۲۳ ساله در جواب گفت:

“آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند، در ایران حتی یک روز هم یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.”

پاسخ فرشته حسینی به شیطنت مجری شبکه افغانستان
پاسخ دندان شکن فرشته حسینی به مجری افغانستان

جواب دندان شکن و تند فرشته حسین به مجری شبکه افغانستان

در ادامه می‌توانید جواب عجیب فرشته حسینی به مسخره بازی های مجری افغانستان را ببینید:

فرشته حسینی زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما و تئاتر افغان ‌تبار اهل ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *