همنواز

ویدیو : شوخی ممیزی در کنسرت سهراب پاکزاد

به تازگی ویدیویی از شوخی ممیزی در کنسرت سهراب پاکزاد در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از شوخی مثبت 18 هوادار سهراب پاکزاد در رسانه ها وایرال شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است. گویا ویدیو این شوخی بی جا از کنسرت او گرفته شده است.

شوخی ممیزی در کنسرت سهراب پاکزاد

عجیب ترین شوخی بی جا در کنسرت سهراب پاکزاد

امروز ویدیو وایرال شده از فریاد دختری در کنسرت سهراب پاکزاد در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

پاکزاد سال‌ها است که در عرصه‌ی موسیقی فعال است؛ اولین اثر حرفه‌ای که از او منتشر شد قطعه ای به نام زیر بارون بود که در سال ۱۳۸۵ آهنگسازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی آن را انجام داد؛ اما در سال 88 بود که آلبوم «زیر بارون» را با هشت قطعه منتشر کرد و همان سال یکی از پرفروش‌ترین آثار موسیقایی شد.

او در این سال‌ها هم‌چنان حضور خود در عرصه‌ی موسیقی را حفظ کرده است.

شوخی ممیزی در کنسرت سهراب پاکزاد
کیلیپی از شوخی عجیب در کنسرت سهراب پاکزاد

ویدیویی از شوخی مثبت 18 هوادار سهراب پاکزاد

در ادامه می‌توانید کیلیپی از شوخی عجیب در کنسرت سهراب پاکزاد را ببینید:

همچنین این خواننده پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار شهر جزیره کیش به اجرای برنامه می پردازد. سهراب پاکزاد در این کنسرت‌ها قطعات نور چشمی، مو مشکی، می گیرم دست تورو، گل بی نقص، مال من باش، تزریق، این چه حسیه و… را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

امیر خسروی، امیرعلی مرادی، علیرضا حق جو، مجید عطرلی، معین حبیبی، پوریا ربانیان، امیرحسین کیان پور، علیرضا عمرانی، آرش جامع، برهان همتی، همایون هاشم زاده و سینا آذرآباد اعضای ارکستر سهراب پاکزاد به رهبری انوشیروان تقوی هستند.

عجیب ترین شوخی بی جا در کنسرت سهراب پاکزاد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


One thought on “ویدیو : شوخی ممیزی در کنسرت سهراب پاکزاد

  1. haaaaaan 😲😨😱
    چی شنیدم 👩
    کاش منم👧 گیتار 🎸بودم 🙈😂😀😁
    نمیدونم چع فعل وانفعالاتی تو مغزش👈👧 رخ داده و این شوخی وکرده😜😉 فک کنم 👧جو گرفتتش 😁😀😂ولی بگم کع خیلی شوخی بدی بود 🙈
    شوخی😜😉 داریم تا شوخی😉 ادم نباید هر حرفی وبزنع کع اونم توکنسرت پاکزاد👦 درستع منم👩 شوخی زیاد میکنم 😉😜 برای خنده 😂😁 ولی نع هر شوخی ویعنی شوخی بدی نمیکنم یعنی هر شوخی محدوده داره برای خودش داره
    دختره 👧(eeببخشید 🎸) 😉😜😀
    پاکزاد👦🙈☺️
    من 👩🙈😐😑یعنی 🎸👧(چع فعل وانفعلاتی تو ذهنش رخ داده)🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *