بهترین کمیک های بلک بولت از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها Black Bolt می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های بلک بولت معرفی کنیم.

بهترین کمیک های بلک بولت برای خواندن بعد از Doctor Strange در Multiverse of Madness شامل داستان‌های اصلی مارول مانند Secret Invasion است. Doctor Strange در Multiverse of Madness، بلک بولت، رهبر Inhumans و یک چهره قدرتمند در داستان‌های کمیک مارول را به MCU معرفی کرد. Anson Mount دوباره نقش خود را از سریال تلویزیونی Inhumans ABC بازی کرد، اگرچه قانونی بودن آن نمایش در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های بلک بولت

  • برترین کمیک های بلک بولت

در ادامه قرار است بهترین کمیک های بلک بولت را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های بلک بولت
بهترین کمیک های بلک بولت

کمیک های بسیار خوبی برای طرفدارانی وجود دارد که پس از تماشای فیلم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلک بولت هستند. بهترین کمیک های بلک بولت شامل رویارویی‌های بزرگ با چهار شگفت‌انگیز و مردان ایکس است، دو تیمی که این شخصیت اکنون در لایو اکشن با آن‌ها مرتبط است. او همچنین نقش کلیدی را در Secret Invasion ایفا می‌کند، یک خط داستانی اصلی کتاب مصور که اکنون در حال تبدیل شدن به یک سریال استریم برای Disney+ است.

Fantastic Four #46

بهترین کمیک های بلک بولت
پرطرفدارترین کمیک های بلک بولت

پرطرفدارترین کمیک های بلک بولت برای خواندن بعد از فیلم در همان ابتدای دنیای مارول شروع می‌شود. اگرچه بلک بولت در پایان Fantastic Four #45 ظاهر می‌شود، اولین حضور واقعی او در شماره زیر رخ می‌دهد، زمانی که او خود را به عنوان حاکم خانواده سلطنتی غیرانسانی نشان می‌دهد. نگاه بصری منحصربه‌فرد بلک بولت، محصول جک کربی افسانه‌ای، از همان ابتدا همراه با رویکرد منحصربه‌فرد نفرین برکت استن لی به ابرقدرت‌ها ظاهر می‌شود. بلک بولت با صدای خود امواج صوتی ویرانگری ایجاد می‌کند و از صحبت کردن او جلوگیری خواهد کرد.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

Thor #146

بهترین کمیک های بلک بولت
جالب ترین کمیک های بلک بولت

منشا بلک بولت در یک ویژگی پشتیبان در عنوان ماهانه Thor آشکار می‌شود. شماره 146 حماسه داستان دردناک بلک بولت را آغاز می‌کند که جزء جالب ترین کمیک های بلک بولت قرار گرفت. طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که Inhumans قدرت و فناوری بالایی دارند و از آن برای مهار توانایی صوتی بلک بولت استفاده می‌کنند. آن‌ها او را به عنوان یک پسر در یک ظرف عایق صدا قرار می‌دهند و او را در اوایل زندگی اش از دیگران جدا می‌کنند. او خود را مجبور می‌کند تا نظم و انضباط کاملی را بر بدنش بیاموزد، بنابراین هرگز صدایی را بیان نمی‌کند، حتی به طور غیرارادی، اگرچه این به او در فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness کمکی نکرد.

بهترین کمیک های ثور

The Incredible Hulk Annual #1

بهترین کمیک های بلک بولت
خواندنی ترین کمیک های بلک بولت

The Incredible Hulk Annual شماره 1 به چند دلیل، از جمله جلد برجسته جیم استرانکو، به عنوان یک شماره باید خوانده شود. این موضوع بلک بولت را در مقابل هالک قرار می‌دهد که سایر اعضای Inhumans را در یک نبرد تایتانیک شکست داد. بلک بولت از توانایی صوتی فوق‌العاده‌اش برای متوقف کردن هالک استفاده می‌کند و قدرت این شخصیت را در برابر قوی‌ترین عضو انتقام‌جویان نشان می‌دهد. این موضوع همچنین به احتمال رویارویی MCU در آینده بین دو چهره تایتانیک اشاره دارد.

بهترین کمیک های هالک

The Avengers #95

بهترین کمیک های بلک بولت
بهترین کمیک های بلک بولت

Avengers #95 جزء خواندنی ترین کمیک های بلک بولت است که جزئیات کلیدی صعود بلک بولت به تاج و تخت Inhumans را فاش می‌کند و آن را تبدیل به موضوعی کلیدی برای خواندن بعد از فیلم می‌کند. این داستان همچنین جزئیات بیشتری را در مورد درگیری او با برادرش ماکسیموس که با او برای تاج و تخت رقابت می‌کرد و نشان می‌دهد. بلک بولت در نتیجه استفاده مجدد از صدایش مادرش را ناخواسته به جنون کشاند. این شماره که یکی از بهترین کمیک‌های فقید نیل آدامز است، همچنین شامل جزئیاتی در مورد پیوند بین Inhumans و Kree می‌باشد. کری در تلاش برای به دست آوردن مزیت در جنگ مداوم خود با اسکرول‌ها، روی انسان‌های باستانی آزمایش کرد.

Captain Marvel #53

بهترین کمیک های بلک بولت
برترین کمیک های بلک بولت

دورنمای سرایت جنگ بین کهکشانی به زمین در سرتاسر کمیک‌های Inhumans، به‌ویژه Captain Marvel #53 تکرار می‌شود جزء برترین کمیک های بلک بولت است. این شماره بلک بولت را با کاپیتان مارول اصلی، Mar-Vell، متحد می‌کند تا کری و اسکرول‌ها را از بردن جنگ خود به زمین باز دارد. بلک بولت نقش مهمی در انتشار چنین بحران های کیهانی، به ویژه درگیر کری و اسکرولز، در سرتاسر کمیک‌های مارول ایفا می‌کند و به نظر می‌رسد که او در MCU نیز همین کار را انجام دهد. نقش او در ایلومیناتی مستقیماً از چنین دغدغه‌هایی نشأت می‌گرفت.

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول

New Avengers #7

بهترین کمیک های بلک بولت
پرطرفدارترین کمیک های بلک بولت

طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که ایلومیناتی قدرتمندترین چهره‌های دنیای مارول از جمله بلک بولت را گرد هم می‌آورد. نقش او در شورای مخفی برای اولین بار در New Avengers شماره 7 آشکار می‌شود، موضوعی کلیدی که باید بعد از Doctor Strange در Multiverse of Madness خوانده شود. ایلومیناتی برای اولین بار در دنیای مارول در آستانه حمله مخفی ظاهر شد؛ اما آن‌ها در پاسخ به یک درگیری قبلی Skrull شکل گرفتند. این شورا برای اولین بار پس از جنگ کری اسکرول که در صفحات انتقام جویان در اوایل دهه 1970 اتفاق افتاد، ادغام شد.

The Avengers #188

بهترین کمیک های بلک بولت
جالب ترین کمیک های بلک بولت

بلک بولت با Scarlet Witch در MCU ارتباط مرگباری دارد. در مارول کامیکس، آن‌ها یک پیوند خانوادگی مشترک دارند. Fantastic Four #131 بلک بولت را در رقابت بین Human Torch و Quicksilver بر سر کریستال می بیند که این داستان جزء پرطرفدارترین کمیک های بلک بولت قرار گرفته است. این عاشقانه در نهایت منجر به پیامدهای واقعی برای کمیک‌ها می‌شود و در نهایت Quicksilver و Crystal با هم ازدواج می‌کنند. اگر کوئیک سیلور به شکلی در لایو اکشن بازگردد، می‌تواند مانند کمیک‌ها با کریستال ازدواج کند و با Maximoffs و Inhumans مزدوج شد.

What If..? #4

بهترین کمیک های بلک بولت
خواندنی ترین کمیک های بلک بولت

What If..? #4 یک جهان ممکن جذاب را ارائه می دهد که ممکن است در MCU نتیجه دهد که جزء جالب ترین کمیک های بلک بولت است. در این واقعیت جایگزین، پیتر پارکر تسلیم همزیستی بیگانه می‌شود. ونوم چکش ثور را قبل از رسیدن بلک بولت بدست می‌آورد و با فریاد صوتی خود او را نابود می‌کند. Venom در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home کمی از بیگانه‌ها را پشت سر گذاشت و این احتمال را باز می‌کند که نسخه‌ای از سیمبیوت در MCU ظاهر شود. اگر چنین شود، قدرت بلک بولت در حالت ایده آل او را برای مقابله با تهدید قرار می‌دهد.

Secret Invasion: Inhumans #1

بهترین کمیک های بلک بولت
بهترین کمیک های بلک بولت

Secret Invasion: Inhumans #1 نشان می‌دهد که Skrulls قبل از تهاجم عظیم خود به زمین جایگزین بلک بولت شدند. Skrulls بلک بولت واقعی را ربودند و سعی کردند از قدرت منحصر به فرد او برای ایجاد یک ابر سلاح مرگبار استفاده کنند. این احتمالاً نقشی را در سریال آینده Secret Wars ایفا می‌کند. تجربه بلک بولت، فرضیه ایلومیناتی را تا حدودی خنثی می‌کند. نه تنها Skrulls در شورای مخفی نفوذ می‌کند، بلکه دیدگاه بلک بولت در مورد اینکه چگونه ابرقهرمانان باید تغییرات بحران را مدیریت کنند. او تصمیم می‌گیرد پیشگیرانه به دشمنان حمله کند و منجر به جنگی مرگبار با کری شود.

Inhumans Vs. X-Men #1

بهترین کمیک های بلک بولت
برترین کمیک های بلک بولت

Inhumans Vs. X-Men شماره 1 جزء خواندنی ترین کمیک های بلک بولت است که دو گروه را در درگیری احتمالی MCU می‌بیند. این رویداد سال 2016 پس از آن که جهش یافته ها شروع به تجربه عوارض جانبی شدید از مه های Terrigen که توسط Inhumans بر روی زمین منتشر شد، دو تیم را در مقابل یکدیگر قرار داد. برخی از افراد مانند میس مارول از آن‌ها بهره بردند؛ اما بسیاری از آن‌ها بهره مند نشدند. در حالی که شرایط منشأ کامالا خان در MCU احتمالاً با سرنخ‌های کمیک ارائه شده در تریلرهای سریال او متفاوت است، مردان ایکس و غیرانسان‌ها همچنان می‌توانند خود را در دو طرف میدان جنگ بیابند.

بهترین کمیک های میس مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بلک بولت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *