تماشا کنید: مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند [+فیلم شهره صولتی در آخرین کنسرت شهرام شب پره]

به تازگی ویدیویی از رقص برزو ارجمند و اشک های مهناز افشار در کنسرت شهرام شب پره در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است.

اخیرا ویدیویی از رقص جنجالی برزو ارجمند و ناراحتی مهناز افشار در تور خداحافظی شهرام شب پرهبازتاب گسترده‌ای داشته است. علاوه بر این مسئله که سر و صدای زیادی هم بپا کرده است باید بدانید که قبل‌تر شرط حیاتی برای بازگشت شهرام شب پره به ایران همه‌ی توجهات را به سمت شهرام شب پره برده بود.

تماشا کنید: پشت پرده مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند چیست؟ [+فیلم]

اشک های بی امان مهناز افشار و شادی برزو ارجمند در کنسرت شهرام شب پره

اخیرا اخباری انتشار یافته و بازتاب های فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است، خداحافظی شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی، در کنسرت 17 تیرماه خود است که در میان پر بازدیدترین‌ها جلب نظر می‌کند. ناراحتی های مهناز افشار و رقص برزو ارجمند سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرد.

رقص برزو ارجمند و اشک های مهناز افشارک
مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند در کنسرت شهرام شب پره

برزو ارجمند متولد 1354 در مشهد است و بازیگر سینما تلویزیون است که چندی پیش به آمریکا و به همراهی علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه طپش درآمده است. پدرش انوشیروان ارجمند یکی از بازیگران شناخته شده بود.او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران گرفته است. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد در سال 1379 و در فیلم سفر سرخ بود.

بیشتر بخوانید: ویدئوی پشت پرده احتمال بازگشت شهرام شب پره به ایران را ببینید !

رقص جنجالی برزو ارجمند و ناراحتی مهناز افشار

مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند
مهناز افشار شهرام شب پره و رقص برزو ارجمند در کنسرت شهرام شب پره

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی مهناز افشار و رقصیدن برزو ارجمند در کنسرت شهرام شب پره را ببینید:

مهناز افشار (زادهٔ 21 خرداد 1356 در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیانا در 4 خرداد 94 بود.

اشک های بی امان مهناز افشار و شادی برزو ارجمند

 

کنسرت شهرام شب پره
کنسرت شهرام شب پره

فیلم شهره صولتی در آخرین کنسرت شهرام شب پره را باهم ببینیم:

اخبار بیشتر:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *