ویدیو : اولین حضور شقایق دهقان پس از شایعات حذف او

به تازگی ویدیویی از اولین حضور شقایق دهقان پس از شایعات حذف او در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

امروز ویدیویی از حضور دوباره شقابق دهقان بعد از شایعاتش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که به حواشی ممنوع تصویری این بازیگر پایان داده است.

ولین حضور شقایق دهقان پس از شایعات حذف او

حضور شقایق دهقان پس از حواشی ایجاد شده برای او

خبر حذف شقایق دهقان از برنامه «ناتو» در شبکه نمایش خانگی در هفته گذشته، در فضای مجازی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای این برنامه و شبکه نمایش خانگی به دنبال داشت. در همین زمینه تهیه‌کننده و کارگردان رئالیتی‌شوی «ناتو» توضیح داد که این خبر صحت ندارد و قسمت‌های بعدی حتما پخش خواهند شد. اما چندی پیش در یک فیلم دیده شد که بسیاری از کابران را شوکه کرد.

ولین حضور شقایق دهقان پس از شایعات حذف او
حضور شقایق دهقان در یک فیلم پس از شایعات ممنوع تصویری او

حضور دوباره شقابق دهقان بعد از شایعاتش

در ادامه می‌توانید حضور شقایق دهقان در یک فیلم پس از شایعات ممنوع تصویری او را ببینید:

شقایق دهقان هم اکنون در فیلم فصل ماهی سفید ساخته قربان نجفی در پرده سینماهای کشور و بزودی در شیراز حضور دارد. بازیگری شقایق دهقان در این فیلم، متفاوت‌ترین نقش در دوران بازیگری او می باشد.

قسمت یازدهم ریالیتی‌ شو «ناتو» در حالی دوشنبه هفته گذشته پخش شد، که مخاطبان این برنامه شاهد حضور تیم جدیدی بودند. این در حالی بود که هنوز دو رقابت از گروه چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشت باقی مانده بود. عدم پخش رقابت‌های باقی مانده گروه چهارم موجب شد تا گمانه‌زنی‌هایی پیرامون این برنامه شکل بگیرد و رسانه‌ها و کاربران شبکه های اجتماعی ماجرای پیش آمده را به اتفاقات و حواشی اخیر شقایق دهقان ربط دهند.

حضور شقایق دهقان پس از حواشی ایجاد شده برای او

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *