ببینید: فاش شدن تصویر کیـف 100 میلیونی سحر دولتشاهی ! +[ عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی]

امروز عکسی از کیـف 100 میلیونی سحر دولتشاهی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران مجازی این پلتفرم شد.

به تازگی تصویری از کیف دستی سحر دولتشاهی با ارزش صد میلیون تومان از این بازیگر مشهور ایرانی منتشر شده است که به شدت مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است.

کیـف 100 میلیونی سحر دولتشاهی

کیف صد میلیونی تومانی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی یک کیف از برند فرانسوی دیور در دست دارد، که باعث شده برخی رسانه‌ها به اظهار نظر در مورد قیمت آن بپردازند. رسانه‌های داخلی مدعی اند که این کیف ۳ هزار و ۲۵۰ دلار قیمت دارد و ارزش ریالی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

اما بررسی ما نشان می‌دهد که برند فرانسوی دیور این کیف را در سایت خود به قیمت ۲ هزار و ۳۰۰ فرانک به فروش می‌رساند که با حساب فرانک ۲۹ هزار و ۹۴۰ تومانی، قیمت این کیف به ۶۸ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان می‌رسد.

در ادامه می‌توانید کیف صد میلیونی تومانی سحر دولتشاهی را ببینید:

کیـف 100 میلیونی سحر دولتشاهی
کیف دستی سحر دولتشاهی با ارزش صد میلیون تومان

عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی

بعد از مدت‌ها دوری از فضای مجازی، بالاخره سحر دولتشاهی در تصویری جدیدی حضور پیدا کرد و این تصویر بازخورد بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به همراه خود داشت. به تازگی تصویری جدید با عنوان عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده که بسیار جنجالی شده است.

عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی
عکس جدید سحر دولتشاهی, سحر دولتشاهی در تصویر جدیدش, تصویر جدید از سحر دولتشاهی

عکس جدید سحر دولتشاهی

در ادامه می‌توانید تصویر جدید از سحر دولتشاهی را ببینید:

عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی
عکس جدید سحر دولتشاهی, سحر دولتشاهی در تصویر جدیدش, تصویر جدید از سحر دولتشاهی

دولتشاهی دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های عصر یخبندان (۱۳۹۳) و چهارراه استانبول و عرق سرد (۱۳۹۶) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است. او برای بازی در مجموعهٔ قورباغه (۱۳۹۹–۱۴۰۰) نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم کارت مربی‌گری و نجات غریق داشت و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد. وی دانش‌ آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر (نسیم) و یک برادر (روزبه) دارد. روزبه دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانواده او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

سحر دولتشاهی در تصویر جدیدش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری از مهناز افشار و فتانه به همراه احسان کرمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *