عکس : استایل خاص شهره سلطانی + بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی از هنرپیشگان معروف ایرانی است که این روز ها با استایل خاصش سوژه خبر رسانه ها شد. عکس استایل خاص شهره سلطانی را در فیگار ببینید.

شهره سلطانی عکس جدیدی از خودش منتشر کرده که جوانی و استایل خاصش مورد توجه طرفداران وی قرار گرفته است.

استایل خاص شهره سلطانی

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد 14 بهمن 1348، بازیگر و خواننده است. شهره سلطانی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است.

استایل خاص شهره سلطانی
بیوگرافی شهره سلطانی

زندگی هنری شهره سلطانی

سال 1370 در اولین تجربه اش با سریال روزی روزگاری کنار چهره هایی چون خسرو شکیبایی و ژاله علو به شهرت رسید. او در کنار بازیگری در کلاس موسیفی نیز شرکت کرد و ساز سنتور را به عنوان ساز اصلی و پیانو ساز مادری انتخاب کرد.

ازدواج شهره سلطانی

شهره سلطانی سال 1390 در 42 سالگی با بهروز پناهنده کارگردان 30 ساله ازدواج کرد. این دو هنرمند به مدت 11 سال با هم همکاری داشتند تا اینکه بهم علاقمند شدند و در محضری نزدیکی سینما آستارا با حضور خانواده باهم عقد کردند.

استایل خاص شهره سلطانی
ازدواج شهره سلطانی

دوران بیماری شهره سلطانی

شهره سلطانی سال 1393 بعد از گذران دوران بیماری خود از همسرش بهروز پناهنده تشکر کرد که در مدت 9 ماهه اش بیماریش بعنوان یک پرستار از او مراقبت کرد. خانوم بازیگر در ایام بیماری خود با کمبود شدید ویتامین B و D و کاهش ید و منیزیم روبرو شد که منجر به خستگی ، ریز موش ، اضافه وزن و مشکلات تنفسی شد. او حتی مدتی قدرت تکلم خود را هم از دست داد و با این اوضاع بخاطر عدم فعالیت هنری با افسردگی شدیدی نیز مواجه بود که حالا در سلامت کامل است.

خوانندگی شهره سلطانی

شهره سلطانی از سال 95 گروه موسیقی دات را تشکیل داد و بعنوان خواننده اولین کنسرت خود را در همان سال در تالار وحدت برگزار کرد.

 عکس استایل خاص شهره سلطانی

استایل خاص شهره سلطانی
زندگی هنری شهره سلطان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *