بهترین کمیک های نایت وینگ از نگاه سایت فیگار

نایت وینگ که طرفداران دی سی او را به عنوان رابین اول می شناسند، رهبر تایتان های جوان است. حال می خواهیم بهترین کمیک های نایت وینگ را معرفی کنیم.

نایت وینگ خارج از زیر سایه بتمن بودن به خوبی رشد کرده است که در  اینجا بهترین کمیک های نایت وینگ یا دیک گریسون بررسی خواهد شد. دیک گریسون از زمانی که اولین رابین بتمن بود راه درازی را پیموده است و به تنهایی به نایت وینگ یک شخصیت قدرتمند تبدیل شده است. او می‌تواند بیش از آن که در جهان خود را به عنوان مرد اصلی داستان‌های خود نگه دارد، همچنین یکی از اعضای اصلی خانواده خفاش‌ها باشد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های نایت وینگ

  • برترین کمیک های نایت وینگ

در ادامه قرار است چند تا از بهترین کمیک های نایت وینگ را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین کمیک های نایت وینگ
بهترین کمیک های نایت وینگ

نایت وینگ از زمانی که از شهر گاتهام منشعب شد تا Blüdhaven را به پایگاه عملیات خود تبدیل کند، از چندین اجرای کمیک عالی لذت برده است. از همکاری با بتمن و تایتان‌ها گرفته تا ماجراجویی‌های انفرادی در Nightwing: Year One و Leaping into the Light، دیک گریسون در کمیک‌های دی‌سی کاملا حضور دارد که قرار است بهترین کمیک های نایت وینگ را به شما معرفی کنیم.

Year One

بهترین کمیک های نایت وینگ
خواندنی ترین کمیک های نایت وینگ

ادای احترام به یکی از بهترین کمیک‎‌های بتمن، Nightwing: Year One نقطه شروعی عالی برای دیک گریسون بوده که جزء خواندنی ترین کمیک های نایت وینگ قرار گرفته است. داستان منشأ نایت‌وینگ، چاک دیکسون و اسکات بیتی، قهرمان را می‌بیند که پس از درگیری با بتمن در حال مبارزه است و از افرادی مانند سوپرمن راهنمایی می‌گیرد تا خودش را پیدا کند. این یک خط داستانی به یاد ماندنی است حتی پس از داستان‌های کتابخانه‌ای که پس از آن به وجود آمد. به همین ترتیب، Year One نیز در تضاد حماسه‌های تلخ‌تر بتمن است؛ زیرا فضایی خوش‌بینانه را در بر می‌گیرد. مهمتر از همه، این اتفاقات، پیشرفت دیک و بروس را از دیدگاه او نشان می‌دهد.

Freefall

بهترین کمیک های نایت وینگ
پرطرفدارترین کمیک های نایت وینگ

قبل از اینکه پیتر توماسی برخی از پرطرفدارترین کمیک های نایت وینگ و بتمن را با دیمین وین در نقش The Boy Wonder بنویسد، برای نایت وینگ تمام عیار نوشت. همراه با هنرمندان دان کرامر، راگز مورالس و مایکل بیر، “Freefall” نایت‌وینگ را با نشان دادن مهارت‌های اسلاوتینگ که او به عنوان دستیار بتمن به کار می‌برد، انجام می‌دهد. برای طرفدارانی که می‌خواهند قهرمان را در یک داستان خشن‌تر در سطح خیابان ببینند، این داستان براساس یک پرونده قتل بوده که بسیار قانع‌کننده است. با توجه به ارزش سال‌ها آموزش دیک زیر نظر بزرگترین کارآگاه جهان، «Freefall» یکی از مهارت‌هایی را که طرفداران انتظار دارند برای نایت‌وینگ حیاتی باشد را بررسی می‌کند.

 

The Judas Contract

بهترین کمیک های نایت وینگ
جذاب ترین کمیک های نایت وینگ

دیک گریسون یکی از اعضای کلاسیک Teen Titans بود و The Judas Contract هنوز یکی از نمادین‌ترین داستان‌های آنهاست. The Judas Contract که توسط جورج پرز و مارو ولفمن ساخته شده است، تیم را دنبال می‌کند؛ زیرا آن‌ها توسط هم تیمی سابق خود Terra مورد خیانت قرار می‌گیرند. دیک گریسون در این خط داستانی به عنوان نایت وینگ دوباره معرفی شده و آن را به یک داستان برجسته تبدیل کرده است. با این حال، هنوز هم یک داستان فوق العاده قدیمی DC است که کل تیم را برجسته نشان می‌دهد. Judas Contract همچنین برای طرفداران انیمیشن اصلی عالی خواهد بود؛ زیرا به Deathstroke به عنوان یک شخصیت شرور بیشتر می‌پردازد.

Battle For The Cowl

بهترین کمیک های نایت وینگ
بهترین کمیک های نایت وینگ

Battle for the Cowl جزء برترین کمیک های نایت وینگ بوده که بر اساس داستان بتمن است که او شخصیتی مهم برای شوالیه تاریکی و دیک گریسون است. در نتیجه فداکاری بتمن علیه دارکساید، گاتهام بیشتر به آشوب تبدیل می‌شود؛ زیرا تبهکاران برای جذب قدرت رقابت می‌کنند و قهرمانان بر سر لباس شوالیه تاریکی می‌جنگند. نبرد برای کاوول که توسط تونی دانیل نوشته و تصویر شده است، یک داستان متقاطع هیجان انگیز و مهم بوده که به ویژه طرفداران حماسی گرانت موریسون را که در بتمن دیده می‌شود راضی خواهد کرد. اما حتی خارج از چارچوب سرنوشت بروس وین، این یک نقطه عطف ارزشمند برای توسعه شخصیت دیک است.

Leaping Into The Light

بهترین کمیک های نایت وینگ
برترین کمیک های نایت وینگ

خارج از کمیک های بی رحمانه Justice League مانند Injustice، نویسنده تام تیلور برخی از خواندنی ترین کمیک های نایت وینگ را خلق کرده است. در کنار هنرمندانی مانند برونو ردوندو، کار او با «Leaping into the Light» به طرز شگفت‌انگیزی آغاز شد و شاهد معامله قهرمان با شهردار جدید بلودهون بود که ظاهراً به خانواده جنایتکار زوکو مرتبط بود. «پرش به درون نور» خواندنش برای شناخت شخصیت نایت‌وینگ ضروری است؛ زیرا با عشق تمام عناصری را که او را به شخصیتی محبوب و دلسوز تبدیل می‌کنند، برجسته می‌کند. همچنین جنبه‌های تاریک و شخصی گذشته او را بررسی می‌کند و در عین حال آن را با طنز صمیمانه و امیدواری پیروزمندانه دیک بالانس خواهد کرد.

The Better Man

بهترین کمیک های نایت وینگ
خواندنی ترین کمیک های نایت وینگ

از هم پاشیدگی عروسی بتمن و زن گربه‌ای، برخی از دوره‌های تام کینگ را تضعیف کرد؛ اما باعث شد تا نایت وینگ و بتمن با هم همکاری کنند. «مرد بهتر» ساخته کینگ و مت واگنر، این دو را دنبال می‌کردند که با سرکشان گاتهام برخورد می‌کردند و در عین حال نشان می‌داد که این دو چگونه با سختی‌ها شخصی کنار می‌آمدند. این یک داستان کوتاه بوده؛ اما عمیقاً کمدی است که نحوه بیان شباهت‌های زیادی میان دوران جوانی دیک و بروس در زمان حال می‌باشد. حتی با وجود آشفتگی در پویایی پدر و پسر، «مرد بهتر» ویترینی زیبا از دو شخصیت است که در آسیب‌پذیرترین شرایط از یکدیگر حمایت می‌کنند.

A Knight In Blüdhaven

بهترین کمیک های نایت وینگ
پرطرفدارترین کمیک های نایت وینگ

یکی دیگر از پرطرفدارترین کمیک های نایت وینگ ، “یک شوالیه در بلودهون” است که قهرمان را به ارتفاعات جدیدی می‌رساند. در کنار هنرمندی به نام اسکات مک دانیل، این داستان ابتدایی زندگی او در شهر را دنبال می‌کند؛ زیرا او در حال تحقیق در مورد قتل 21 نفر از گانگسترهای آن است. «شوالیه در بلودهون» داستانی عالی است که سال‌های اولیه کار مستقل از بتمن را روایت می‌کند. علاوه بر نوشته‌های دیکسون که قهرمان را به یک بازی انفرادی متقاعدکننده تبدیل می‌کند، سبک هنری مک‌دانیل با حس نوآر متمایزش امروز پابرجاست. همچنین بر آکروباتیک توانایی‌های نایت وینگ تاکید بسیاری دارد.

 

The Great Leap

بهترین کمیک های نایت وینگ
جذاب ترین کمیک های نایت وینگ

توماسی و شرکا به اجرای قوی خود در Nightwing ادامه دادند و “Freefall” را با “The Great Leap” دنبال کردند. قهرمان در حال حاضر در خیابان‌های نیویورک مشغول به فعالیت است؛ اما Two-Face به زودی از آن پیروی می‌کند تا فعالیت خود را در زمینه جدیدی نشان دهد. «جهش بزرگ» یک خط داستانی پرخاطره و خشن است که محدودیت‌های روان‌شناختی نایت‌وینگ را آزمایش می‌کند و خطرات باورنکردنی شدیدی را ایجاد می‌کند. او این کاراکتر را آزمایش می‌کند تا ببیند آیا می‌تواند با برخی از بدترین دشمنان قابل تصور مقابله کند و در عین حال خود را در چرخه انتقام از دست ندهد. در نهایت، این گواهی دیگری بر بهترین ویژگی‌های نایت وینگ در مواجهه با سختی‌ها است.

The Boys

بهترین کمیک های نایت وینگ
بهترین کمیک های نایت وینگ

خانواده خفاش DC بسیار بزرگ است، بنابراین زمان زیادی بود که نایت وینگ با رابین جدید صمیمی شود. دیکسون و مک دانیل در «پسران» سرعت کار را کاهش می‌دهند؛ زیرا نایت وینگ به رابین فعلی، تیم دریک، آموزش می‌دهد و مشاوره‌های لازمه را خواهد داد. آکروبات‌های هیجان انگیز همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما “پسران” یک تغییر آرام برای این شخصیت است. دیدن باز شدن و پیوند این دو، هم دلگرم کننده است و هم برای پویایی برادرانه آن‌ها داستان جذابی را ارائه خواهد داد.

On Wings

بهترین کمیک های نایت وینگ
برترین کمیک های نایت وینگ

چاک دیکسون همچنین استعداد نویسندگی خود را به Birds of Prey نشان داد کهخ این کمیک را به عنوان جذاب ترین کمیک های نایت وینگ معرفی کرد؛ اما نایت وینگ به عنوان یک مهمان در این داستان ظاهر شد. در «On Wings»، دیک گریسون و باربارا گوردون با هم ملاقات می‌کنند و درباره تراژدی‌هایشان، تاریخچه‌شان، وضعیت رابطه‌شان و موارد دیگر فکر می‌کنند. «پسرها» با تمرکز بر توسعه شخصیت احساسی سربه‌رو می‌کردند و همین امر در مورد دیک و باربارا در اینجا صدق می‌کند. “On Wings” یک تبادل صمیمی است؛ زیرا باربارا هنوز هم پس از The Killing Joke پر از خشم و انتقام است. جوکر نقش بت‌گرل را از او ربود؛ اما نایت‌وینگ با گذراندن یک شب در سیرک هیلی به او اجازه می‌دهد دوباره اوج بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های نایت وینگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

نایت وینگ در چه کمیک هایی با بت گرل حضور پیدا کرد؟

Year One، On Wings


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *