تماشا کنید: استقبال مشهدی ها از جواد عزتی

به تازگی ویدیویی از استقبال مشهدی ها از جواد عزتی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را از سوی کاربران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از حضور هواداران مشهدی برای استقبال جواد عرتی در شبکه های اجتماعی پخش شده که این ویدیو جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است.

استقبال مشهدی ها از جواد عزتی

حضور طرفداران مشهدی جواد عرتی برای استقبال از او

جواد عزتی شب گذشته در اکران مردمی فیلم کت چرمی در پردیس هویزه مشهد حضور یافت که تغییر چهره این بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت. چهره تازه‌ای که احتمالا باید گریم جدیدی برای این بازیگر باشد.

جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. جواد عزتی متولد سال 1360 است. جواد عزتی فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. جواد عزتی کار هنری را از 15 سالگی شروع کرده است. همسر جواد عزتی ، مه لقا باقری می باشد.

استقبال مشهدی ها از جواد عزتی
ازدحام مردم مشهد برای استقبال از جواد عزتی

حضور هواداران مشهدی برای استقبال جواد عرتی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ازدحام مردم مشهد برای استقبال از جواد عزتی را ببینید:

همچنین جواد عزتی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «کت چرمی» را بر پرده سینماها دارد، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش را با عنوان «تمساح خونی» کارگردانی می‌کند.

در همین راستا، درخواست پروانه ساخت این فیلم سینمایی به شورای صدور پروانه ساخت ارائه شده و نام کامران حجازی به عنوان تهیه‌کننده این اثر به چشم می‌خورد. کامران حجازی پیش از این در جایگاه تهیه‌کننده فیلم‌های «مرد بازنده» و «کت چرمی» با جواد عزتی همکاری داشته و در سریال «زخم کاری» هم به عنوان مجری طرح حضور داشته است.

حضور طرفداران مشهدی جواد عرتی برای استقبال از او

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص استقبال مشهدی ها از جواد عزتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *