همخوانی شهره صولتی و شبپره در تور خداحافظی شهرام شبپره [+فیلم]

به تازگی ویدیویی از حضور شهره صولتی در کنسرت خداحافظی شهرام شبپره در رسانه های داخلی منتشر شده که حواشی بسیاری را توسط کاربران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از اجرای شهره صولتی در کنسرت آخر شهرام شب پره در فضای مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم تور کنسرت خداحافظی شهرام شب پره در لس آنجلس با حضور هنرمندان ایرانی

حضور شهره صولتی در کنسرت خداحافظی شهرام شبپره

اجرای دو نفره شهره صولتی و شهرام شب پره در کنسرت آخرش

چند شب پیش در کنسرت آخر شهرام شب پره اجرای دو نفره او به همراه شهره صولتی را شاهد بودیم. شهرام شب پره خواننده مشهور خارج نشین در اظهاراتی جنجالی افشاگری هایی را درباره هوسرانی های شهره خواننده زن را مطرح کرده است.

شهرام شب پره می گوید که شهره عاشق یک مرد زن دار شده بود و با او رابطه برقرار کرد و چون دوست من بود با او قهر کردم ولی او با اینحال به کار خودش ادامه داد و به همین دلیل از نیویورک رفتم تا شرمنده همسر آن مرد نشوم. این خواننده مشهور خارج نشین مدتی قبل از دولت ایران درخواست کرده بود که اجازه بدهند او به ایران برگردد و به شغلی غیر از خوانندگی مشغول شود.

حضور شهره صولتی در کنسرت خداحافظی شهرام شبپره
شهره صولتی در کنسرت خداحافظی شهرام شبپره

حضور جنجالی شهره صولتی در کنسرت آخر شهرام شب پره

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اجرای شهره صولتی در کنسرت آخر شهرام شب پره را ببینید:

با کلیک بر لینک ذیل، ویدیو را تماشا کنید

اجرای دو نفره شهره صولتی و شهرام شب پره در کنسرت آخرش

شهرام شب‌ پره متولد 17 بهمن 1326 در تهران؛ خواننده، آهنگساز و ترانه سرا است تحصیلکرده مقطع دیپلم از دبیرستان خامنه ای پور می باشد که از 16 سالگی خواندن را شروع کرد و حالا لس آنجلس بوده و پس از ویگن مرد اول موسیقی پاپ است.

شهرام شب‌ پره در بیمارستان ورجاوند تهران به دنیا آمد و در محله تهران نو و در یک خانواده فرهنگی و موسیقی دوست رشد کرد، پدرش افسر ارتش و نوازنده سنتور بود برادر و خواهر شهرام نیز همه موسیقی را به صورت حرفه ای پیگیری کردند، شهبال شب پره خالق و حامی گروه بلک کتس، کلارینت (قره نی) می نوازد شهنام که در تگزاس زندگی میکند گیتار را به صورت حرفه ای می زند، شهناز خواهرش نیز از کنسرواتوار معتبر موزیک وین اتریش در رشته پیانو فارغ التحصیل شده است

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *