واکنش میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده ؛ واردات یک قانون لازم الاجرا

به تازگی واردات خودرو کارکرده به کشور تصویب شد و در ادامه این ماجرا واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده را شاهد هستیم.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در استوری اعلام کرد:

شورای نگهبان مصوبه واردات خودرو کارکرده را تایید کرد و واردات خودرو از امروز یک قانون لازم الاجراست!

واکنش تند میرسلیم
واکنش تند میرسلیم

تصویب شدن واردات خودرو کارکرده یکی از جنجالی‌ترین موضوعات اخیر بوده است. به تازگی خبری تحت عنوان واکنش میرسلیم به واردات خودرو کارکرده منتشر شد که حرف های میرسلیم در مورد وادرات خودرو کارکرده را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی میرسلیم درباره کفش های آمریکایی اش

گیردادن شهروند به میرسلیم وسط نماز

واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده

واکنش میرسلیم به واردات خودرو کارکرده

سید مصطفی آقامیرسلیم متولد ۱۹ خرداد ۱۳۲۶ سیاستمدار اصول‌گرای ایرانی و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس یازدهم است. وی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. میرسلیم بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۱ معاونت سیاسی اجتماعی وزیر کشور را بر عهده داشت.

او از اعضای حزب جمهوری اسلامی بود که به پیشنهاد بنی‌صدر برای نخست‌وزیری به مجلس معرفی شد اما مجلس اول شورای اسلامی با نخست‌وزیری او موافقت نکرد. از ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۸ در دوره ریاست جمهوری سید علی خامنه‌ای، میرسلیم سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی رئیس‌جمهور بود. او از ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بود. میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی است.

واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده
واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده

او عضو هیئت علمی مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر و مؤسس و رئیس اولین مرکز تحقیقات موتور ایران و ناظر عالی طراحی و ساخت نخستین موتور پایه گازسوز (موتور ملی ایران) بوده‌است. او ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و عنوان «حامی فدراسیون نجات غریق جهانی ایران» را بر عهده داشت.

رفع ممنوع الخروجی رائفی پور از عربستان + پشت پرده بازداشت [+فیلم]

تصویب شدن واردات خودرو کارکرده

در ادامه می‌توانید حرف های میرسلیم در مورد وادرات خودرو کارکرده را ببینید:

واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده
واکنش تند میرسلیم به تصویب واردات خودرو کارکرده

سید مصطفی آقامیرسلیم در ۱۹ خرداد ۱۳۲۶ در تهران متولد شد. نام پدر او سیدجلال بود. تحصیلات متوسطهٔ خود را در سال ۱۳۴۴ در دبیرستان البرز به پایان رساند و در سال ۱۳۴۹ موفق به اخذ فوق لیسانس در رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه پواتیه فرانسه شد. به‌دنبال آن، در سال ۱۳۵۱ از «مدرسهٔ عالی ملی مکانیک و آئروتکنیک» تخصص مهندسی در رشتهٔ موتورهای درون‌سوز را کسب کرد.

میرسلیم از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ مشاور رئیس‌جمهور در امور تحقیقات و از ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوم اکبر هاشمی رفسنجانی بود. او هم‌اینک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفهٔ اسلامی است. مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه (نماینده تهران) در مجلس در گفتگویی تأیید کرد که پسرش مهدی میرسلیم در ارتباط با سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۹۸ بازداشت شده بود. مهدی میرسلیم که ۲ سال تخت نظر قرار داشت نهایتاً دستگیر و به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس» محکوم شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *