پشت پرده بیماری لاعلاج حمید هیراد

بیماری لاعلاج حمید هیراد که توسط خود او در نشست خبری کنسرت‌اش بازگو شد، از توجهات زیادی برخوردار شده و بسیار جنجالی شده است.

خبر تلخ حمید هیراد در نشست خبری کنسرت‌اش به تازگی منتشر شد. او در این نشست خبری درباره بیماری و درمان آن صحبت‌هایی داشته و باعث شده تا بسیاری از توجهات جلب آن شود و در شبکات اجتماعی سر و صدا به پا کند.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ حمید هیراد بزن بریز بهم منو

بیماری لاعلاج حمید هیراد

حمید حسین‌زاده، متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰، که با نام هنری حمید هیراد شناخته می‌شود، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ایرانی است. خبر تلخ حمید هیراد در نشست خبری کنسرت‌اش:

شروع بیماری من از سال ۹۵ بود. ذات بیماری من قابل درمان‌ نیست. این بیمـاری پستی‌ها و بلندی‌های خودش را دارد. در دوره‌ای آرام است و در دوره‌ای فوران می‌کند. در حال درمان هستم اما چیزی نیست که درمان‌پذیر باشد.

حمید هیراد خواننده جوان کشور به سرطان خون مبتلاست.

بیماری لاعلاج حمید هیراد
بیماری حمید هیراد, مریضی حمید هیراد, خبر تلخ حمید هیراد

خبر تلخ حمید هیراد

بیماری لاعلاج حمید هیراد
بیماری حمید هیراد, مریضی حمید هیراد, خبر تلخ حمید هیراد

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» به بازار آمد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد.

در اسفند ۱۳۹۸ توسط بهمن بابا زاده گزارش شد که حمید هیراد به سرطان خون مبتلا شده و سه سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و خود او با حضور در برنامه بهار جان این موضوع را تأیید کرد.

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس‌های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه‌ای استعدادش را امتحان کرد اما شنیده نشد. هیراد بعد از انتشار چندین قطعه تک آهنگ حسابی مشهور شد تا اینکه 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد. هیراد در کنار خوانندگی سازهای سنتی نیز می‌نوازد.

بیماری حمید هیراد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *