شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند از نگاه سایت فیگار

بعضی از قهرمانان نیازی به تکنولوژی ندارند و با قدرت های خود مبارزه می کنند. حال می خواهیم شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند  ، معرفی کنیم.

شاید قرن بیست و یکم باشد، اما شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند 100 سال پیش به همان اندازه خوشحال بودند. آن‌ها از فناوری خارج از انتخاب یا ضرورت استفاده از آن اجتناب می‌کنند. ممکن است قرن بیست و یکم و عصر دیجیتال باشد؛ اما این افراد نمی‌توانند به تکنولوژِ روز اهمیتی بدهند. آن‌ها همانگونه که در این قرن هستند در آستانه عصر صنعتی در خانه خواهند بود. اینها افرادی هستند که نه نیازی دارند و نه می‌خواهند در دنیایی از نظر فناوری پیشرفته زندگی کنند.

همه‌ی مقاله‌های ابرقهرمانی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم ابرقهرمانی

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند

  • قهرمانان مارول و دی سی که از فناوری متنفرند

در ادامه قرار است شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

شخصشخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنندیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند

دلیل شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند ، این نیست که آن‌ها با فناوری غریبی کنند و از آن بترسند. بلکه تازه دریافته‌اند که به دلایل خاص خود، نیازی به فناوری ندارند. این یا در شرایط فعلی برای آنها بی فایده است، یا کاملاً فراتر از درک آنها است یا چیزی است که آنها تصمیم می‌گیرند از آن اجتناب کنند.

Shanna the She-Devil

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های مارول و دی سی که از تکنولوژی تنفر دارند

لیدی شانا اوهارا پلاندر، با نام مستعار Shanna the She-Devil جزء شخصیت های مارول و دی سی که از تکنولوژی تنفر دارند ، قرار گرفته‌اند که همسر لرد کوین پلاندر می‌باشد و با نام کازار سرزمین وحشی نیز شناخته می‌شود. او یک جانورشناس، فعال حیوانات است و علاقه شدیدی به سلاح گرم دارد. این علاقه از پدر شکارچی او می‌آید که به طور تصادفی مادرش را در حین یک سیاحت اکتشافی در آفریقا به قتل رساند. شانا مصمم بود که سرزمین وحشی بکر و عاری از بیماری‌های دنیای بیرون باشد. او با کا زار بر سر آوردن واکمن، سی دی و مجلات به خانه آن‌ها و سپس مخفی کردن آن‌ها به گونه‌ای که گویی چیزی “غیر قانونی” هستند، وارد بحث شد. او در برابر وسایل مدرن آنقدر سرسخت بود که از کا زار به خاطر پوشیدن شورت جین عصبانی بود.

Kamandi

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
قهرمانان dc و marvel که از تکنولوژی فراری هستند

کمندی جزء هرمانان dc و marvel که از تکنولوژی فراری هستند ، قرار می‌گیرد که آخرین پسر روی زمین و یکی از باهوش‌ترین‌ها باقی مانده است. پس از «فاجعه بزرگ»، بیشتر انسان‌های زنده‌مانده با مهارت‌های استدلال بسیار کمی به حالت حیوانی منتقل شدند. آن‌ها می‌توانستند آموزش ببینند و به‌عنوان کارگر برای حیوانات تکامل‌یافته که گونه‌های غالب این جهان هستند، استفاده شوند. پس از “فاجعه بزرگ” فناوری بسیار کمی در جهان برای کمندی در دسترس بود. او در زمانی که در پناهگاه Command D بود، ابا میکروفیلم و ویدیوهای قدیمی با دنیای قبل از فاجعه آشنا شد. در دنیای بیرون، تنها فناوری ابتدایی در دسترس انسان‌ها قرار می‌گرفت که تکنولوژی پیشرفته فقط برای گونه‌های جانوری در دسترس گرفت.

Thor

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های DC و Marvel که از فناوری تنفر دارند

ثور اودینسون خدای هزار ساله تندر است. ثور فوق العاده قوی، سریع، تقریباً آسیب ناپذیر است، قادر به پرواز و کنترل آب و هوا با کمک چکش اورو مسحور خود Mjolnir می‌باشد. ثور یکی از بنیانگذاران انتقام جویان بود و تاج و تخت آزگارد را پس از جنگ اخیر قلمروها به عنوان پادشاه ثور به دست گرفت. ثور بیشتر از فناوری‌ها قدمت دارد و در قلمرویی زندگی می‌کند که جادویی است که باعث می‌شود تا همه کار بتوان در آنجا انجام داد. ثور تنها زمانی از فناوری زمین استفاده می‌کند که مجبور باشد. او اغلب اختراعات تونی استارک را در بهترین حالت “عجیب” می‌داند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های ثور

بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول

Gentleman Ghost

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند

جنتلمن «جیم» کرادوک یک دزد بدنام بود که انگلستان دوره ویکتوریا را به وحشت انداخت. او جزء شخصیت های DC و Marvel که از فناوری تنفر دارند ، قرار گرفت که به ایالات متحده مهاجرت کرد و با Nighthawk و Cinnamon مبارزه کرد. Nightmask وقتی به اشتباه کرادوک پی برد، به Cinnamon تجاوز کرد. به دلیل تناسخ و جنبه تولد دوباره قاتل خود، کرادوک نتوانست ادامه دهد، بنابراین او تبدیل به جنتلمن گوست شد.

او قهرمانان متعددی مانند بتمن، گرین لنترن و انجمن عدالت را فریب داد؛ اما موردهای اصلی او Hawkman و Hawkgirl هستند. فناوری اصلی که کرادوک از آن متنفر است، مقدار به ظاهر بی پایان فلز N ام در جهان است. به استثنای افراد اصیل، فلز N ام تنها چیزی است که می‌تواند شکل شبح مانند کرادوک را مختل کند. اما کل زرادخانه هاکس از آن ساخته شده است.

Mole Man

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
قهرمانان مارول و دی سی که از فناوری متنفرند

هاروی الدر یک مهندس و کاوشگر هسته‌ای می‌باشد که در تمام زندگی خود به دلیل ظاهر و ماهیت ساینده‌اش از نظر اجتماعی طرد شده است. او جزء قهرمانان مارول و دی سی که از فناوری متنفرند ، قرار گرفته است که منطقه زیر زمینی زیرزمینی و غارهایی را که به جزیره هیولا منتهی می‌شود، کشف کرده است. او به خود لقب مرد خال را داد و فرمانروای مولوئیدهای تقریباً بی فکر شد.

Mole Man که در اوایل سفر خود به زیرزمینی توسط مخفیگاهی از الماس‌های بسیار بازتابنده کور شده بود، از نورهای درخشان، صداها و فعالیت‌های دنیای سطحی دوری می‌کند و معمولاً فقط برای حمله یا سرقت چیزی که نیاز دارد به آنجا می‌رود. اگرچه نشان داده شده است که مولوئیدها به طور خنده‌داری به تلویزیون معتاد هستند. تنها فناوری‌ای که الدر به کار می‌برد، مجموعه‌ای متنوع از walking staves با سلاح‌های مختلف در آنها است.

Swamp Thing

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های مارول و دی سی که از تکنولوژی تنفر دارند

الک هالند دانشمندی است که در حال ایجاد فرمولی برای حل مشکلات غذایی جهان بود. او مورد حمله قرار گرفت. بیهوش شد و یک بمب در آزمایشگاه او منفجر شد. هالند غرق در فرمول خود و در آتش شد و بعد این اتفاق به سمت باتلاق نزدیکی دوید و به داخل پرید. Swamp Thing یک آواتار عنصری سبز رنگ است که صفحه هستی که تمام حیات گیاهی را در هر نقطه از جهان به هم متصل می‌کند. Swamp Thing از آنجایی که یک عنصر طبیعی است، بیشتر وقت خود را در یک باتلاق زندگی می‌کند و به طور کلی بیشتر با جنبه جادویی جهان DC سروکار دارد تا جنبه علمی، Swamp Thing نیازی به فناوری ندارد.

Devil Dinosaur

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
قهرمانان dc و marvel که از تکنولوژی فراری هستند

دایناسور شیطان یک دایناسور تروپود به رنگ زرشکی غول پیکر است که شبیه به تیرانوسوروس می‌باشد؛ اما بازوهای بسیار بلندتری دارد که این کاراکتر جزء شخصیت های مارول و دی سی که از تکنولوژی تنفر دارند ، قرار می‌گیرد. شیطان در اصل زیتونی رنگ بود تا اینکه یک قبیله‌ای از Killer-Folk سعی کردند او را بسوزانند و باعث جهش شد که رنگ پوست او را تغییر داد قبل از اینکه توسط Moon Boy، یکی از اعضای Small Folk نجات یابد.

این زوج در سیاره خود ماجراجویی می‌کنند و چندین بار به زمین مدرن مارول از راه دور منتقل می‌شوند. در یکی از این تله‌پورت‌ها، پسر ماه کشته می‌شود و شیطان با لونلا لایفت جوان غیرانسانی روبرو می‌شود و با او دوست خواهد شد که به او کمک می‌کند تا قاتل را از طریق پورتال به نیویورک مدرن شکست دهد. با وجود داشتن هوش تقریباً طبیعی انسان، دایناسور شیطان نیازی به فناوری ندارد. او یک دایناسور است. بسته به اندازه، او هر فناوری را که به او داده می‌شد، تجهیزات پیشرفته را می‌خورد یا خرد می‌کرد، مگر اینکه دستور دیگری به او داده شود. با این حال، هنگامی که او نظر خود را با Lunella تغییر می‌دهد، این پویایی تا حد زیادی تغییر خواهد کرد.

Black Canary

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
قهرمانان dc و marvel که از تکنولوژی فراری هستند

دینا لورل لنس دومین قناری سیاه است که  جزء قهرمانان dc و marvel که از تکنولوژی فراری هستند ، قرار دارد. او یکی از ستون‌های اصلی لیگ عدالت، عضو قدیمی پرندگان شکاری و گاه به گاه یکی از طرفداران پیکان سبز است. قناری سیاه به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان در دنیای DC شناخته می‌شود و دارای یک قناری ویرانگر است که حتی می‌تواند سوپرمن را از پا در بیاورد. دینا کاملاً از رایانه متنفر است، نمی‌داند چگونه آن‌ها را روشن کند و لباسی که مجهز به تکنولوژی پیشرفته باشد را نمی‌پوشد. او چیزی در مورد آن‌ها نمی‌داند و علاقه‌ای به یادگیری ندارد. در یک ماموریت، او مجبور شد در ماموریتی با چندین ابرشرور، خود را به عنوان اوراکل با فناوری آشنا کند.

Kraven the Hunter

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های DC و Marvel که از فناوری تنفر دارند

سرگئی کراوینوف با نام مستعار کراون شکارچی یک شکارچی بزرگ دیوانه بوده که به دنبال شکست دادن مرد عنکبوتی است تا ثابت کند که او بزرگترین شکارچی جهان می‌باشد. او یک سرم عرفانی مصرف کرد که قدرت او را افزایش داد و روند پیری او را به طرز چشمگیری کاهش داد. کراون بارها نتوانست مرد عنکبوتی را به تنهایی و با دیگران شکست دهد. او مرد عنکبوتی را دارو داد و دفن کرد اما قهرمان آزاد شد و دوباره کراون را شکست داد. کراون خودکشی کرد اما دوباره زنده شد. Kraven، برخلاف بسیاری از شکارچیان، از تفنگ یا تیر و کمان استفاده نخواهد کرد. او ترجیح می‌دهد حیوانات بزرگ و خطرناک را با رام خود کند؛ زیرا معتقد است که این کار توانایی او را ثابت خاواهد کرد.

Hawkman

شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند
شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند

هاکمن با نام مستعار باستان شناس کارتر هال در اصل شاهزاده خوفو مصری بود که به همراه همسرش چای آرا توسط کشیش هاث ست به قتل رسیدند. خوفو در طول قرن‌ها به‌عنوان چندین قهرمان از جمله شوالیه خاموش، سروان جان اسمیت از مستعمره قرن شانزدهم ویرجینیا، قهرمان وسترن نایت هاک و دیگران تناسخ یافت. او جزء شخصیت های DC و Marvel که از فناوری تنفر دارند ، قرار گرفته است که اولین بار در سال‌های جنگ هاوکمن شد و به انجمن عدالت پیوست. او بعداً دریافت که در دنیاهای دیگر نیز تناسخ یافته است و برخی از تجسمات او به طور همزمان وجود داشته‌اند. هاکمن در طول رشد تکنولوژی بشر زندگی کرد. به طور کلی، تنها تکنولوژی مورد استفاده او و منبع قدرت او، فلز N ام بوده که کمربند و مهار بال خود را بسته است. قدرت او را افزایش داد، کنترل دما، پرواز، شفا و بینایی را برایش فراهم کرد. هاکمن همچنین از سلاح‌های باستانی مانند تبرهای جنگی، نیزه‌ها، گرزها، شمشیرها و سپرها طرفداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “شخصیت های marvel و DC که از تکنولوژی دوری میکنند از نگاه سایت فیگار

  1. ممنون از متنتون اما من نفهمیدم اینو اصن چجور باید بخونم:
    “Nightmask وقتی کرادوک را به اشتباه معتقد بود که به Cinnamon تجاوز کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *