لحظه خفت گیری خشن آقا رشید دم عابربانک

لحظه خفت گیری خشن آقا رشید دم عابربانک در برنامه‌ای توسط او روایت شد و این روایت از جنجال و توجه بسیاری برخوردار شده است.

قدرت‎‌الله ایزدی معروف به آقا رشید، بازیگر مطرح اصفهانی، از ماجرای زورگیری از او هنگام فیلمبرداری سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره پرده برداشت. داستان او بسیار جالب بوده و از بازخوردهای بسیاری برخوردار شده است.

لحظه خفت گیری خشن آقا رشید دم عابربانک

روایت آقا رشید، بازیگر معروف، از خفت شدنش تو تهران در خیابان بیهقی به تازگی جنجالی شده است. او گفت:

دم باجه بودم چاقو گذاشت زیر گلوم. گفت ۱۰ میلیون کارت بکش. من رو شناخت بعدش و باهام سلفی گرفت!

خفت شدن آقا رشید دم عابربانک, روایت آقا رشید از خفت شدنش, صحبت های آقا رشید از تجربه خفت گیری

روایت آقا رشید از خفت شدنش

در ادامه می‌توانید صحبت های آقا رشید از تجربه خفت گیری را ببینید:

قدرت‌الله ایزدی، متولد ۴ تیر ۱۳۳۵، معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده‌است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای و سریال شمعدونی اشاره نمود.

او فارغ التحصیل دیپلم رشته ادبیات فارسی، متولد شهر گز و برخوار و بزرگ شده محله پشت باروی اصفهان است. خانواده‌شان شامل سه برادر و دو خواهر هستند که او فرزند دوم خانواده می‌باشد. اغلب مردم او را با نام آقا رشید می‌شناسند.

در سال 1358 به خدمت آموزش و پرورش در آمد. ابتدا به مدت ده سال معلم کلاس اول دبستان بود، پس از آن مدتی ناظم بود و سپس معاون مدرسه شد. همان زمان‌‌ها بود که تازه رو به کارهای نمایشی آورد.

خفت شدن آقا رشید دم عابربانک

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *