ببینید: ویدیوی جنجالی عقد آریایی بهرام رادان با صدای غزل شاکری

عقد آریایی بهرام رادان با صدای غزل شاکری خوانده شد. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه از حواشی ازدواج بهرام رادان پرده برمی‌داریم.

قبل‌تر در سایت فیگار به تحلیل روانشناختی و فلسفی عروسی بهرام رادان پرداخته بودیم و شما همراهان عزیز با مراجعه به این نوشتار کمی ذهنتان نسبت به این عروسی‌های لاکچری که چندی قبل با ازدواج لاکچری گلزار هم سر زبان‌ها افتاده بود، باز می‌شود.

بخشی از این تحلیل روانشناختی به مناسب برگزاری عروسی لاکچری مینا مختاری و بهرام رادان را بخوانید:

ما در این عروسی‌های به‌اصطلاح فوق لاکچری و میلیاردی، علاوه بر شکاف و حتی دره‌ای عظیم که دیگر به هیچ عنوان پرشدنی هم نیست، میزان بسیار زیادی «نمایش» می‌بینیم؛ نمایش یک دنیای فانتزی برای فالوورهایی که فقط در خواب و فیلم‌ها به این چیزها دسترسی دارند، نمایش قدرت، نمایش شهرت، نمایش پول…

عقد آریایی بهرام رادان با صدای غزل شاکری

رسانه‌ای شدن استوری تبریک سحر دولتشاهی به بهرام رادان تا نام کسی با عنوان غزل شاکری که خطبه‌ی عقد عروسی بهرام رادان را خوانده همه‌اش خودنمایی بوده و هست. آیا اینهمه سر و صدا لازم بود؟ آیا لازم است که در صفحه‌ی میلیونی خود عروسی لاکچری و آن جنانی خود را پخش کنید؟ از شما همراهان عزیز در بخش کامنت خواستاریم تا جواب این سوال‌ها را با کمال احترام و ادب بدهید.

غزل شاکری و خطبه عقد عروسی بهرام رادان

عقد آریایی بهرام رادان با صدای غزل شاکری
عقد آریایی بهرام رادان با صدای غزل شاکری

برگزار کننده خطبه ازدواج این دوچهره غزل شاکری بازیگر مشهور ایرانی است. غزل شاکری بازیگر و طراح کشورمان متولد 22 اسفند 1357 در تهران است. غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما می‌باشد.

خطبه خواندن غزل شاکری برای عروسی بهرام رادان

فیلم مراسم عقد و ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری را می‌توانید از طریق لینک زیر ببینید:

تماشا کنید: فیلم جنجالی از عروسی بهرام رادان + [عکس های فاش شده از مراسم ازدواج مینا مختاری]

اما برای شناختن همسر جدید بهرام رادان با نام مینا مختاری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

تماشا کنید: بیوگرافی مینا مختاری همسر جدید بهرام رادان

مینا مختاری، طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی است که پس از ازدواج با بهرام رادان، شهرت و محبوبیت زیادی نسبت به قبل دست پیدا کرد و حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *