ببینید: استوری احساسی باربد بابایی برای فرزاد فرزین ؛ رفاقت باربد بابایی و فرزاد فرزین

استوری احساسی باربد بابایی برای فرزاد فرزین که توسط او منتشر شده، به تازگی بسیار در فضای مجازی و شبکات اجتماعی خبرساز شده و جنجالی شده است.

باربد بابایی، مجری صدا و سیما که سال‌های زیادی است با فرزاد فرزین، بازیگر معروف، رفاقت دارد به تازگی استوری‌ای در فضای مجازی منتشر کرده که آن‌ها را در کنار هم نشان می‌دهد. این اسنوری با بازخوردهای بسیاری رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید:

کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین

استوری احساسی باربد بابایی برای فرزاد فرزین

رفاقت باربد بابایی و فرزاد فرزین

باربد بابایی یک متن احساسی برای فرزاد فرزین در اینستاگرام منتشر کرد. باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان ۲۰ شهریور ۱۳۵۷ متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی است. او در سال ۱۳۸۰ ازدواج کرد و دو دختر دارد.

او در استوری اینستاگرامی خود نوشت:

از روز اولی که همدیگه رو دیدیم و رفیق شدیم 21 سال می‌گذره. خوشحالم که همیشه موفق بودی و متفاوت داداش.

استوری احساسی باربد بابایی برای فرزاد فرزین
پست باربد بابایی برای فرزاد فرزین, پست باربد بابایی, رفاقت باربد بابایی و فرزاد فرزین

پست باربد بابایی برای فرزاد فرزین

در ادامه می‌توانید پست باربد بابایی برای فرزاد فرزین را ببینید:

استوری احساسی باربد بابایی برای فرزاد فرزین
پست باربد بابایی برای فرزاد فرزین, پست باربد بابایی, رفاقت باربد بابایی و فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، متولد ۳ تیر ۱۳۶۰، خواننده و بازیگر ایرانی است. او کار موسیقی را به صورت رسمی و جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. وی همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و آهنگ دو نفره و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و نیوکمپ را داشته‌است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) سریال تلویزیونی راز پنهان (۱۳۹۱)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲)، سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)، سریال‌های نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵)، مانکن (۱۳۹۸)، میدان سرخ (۱۴۰۰) و نیوکمپ (۱۴۰۲) را اجرا کرده‌است.

رفاقت باربد بابایی و فرزاد فرزین

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *