پشت پرده بازداشت جی‌ جی حدید مدل معروف امریکایی ؛ علت بازداشت جی جی حدید چه بود؟

جی‌جی حدید که به همراه دوستش برای تعطیلات به جزایر کیمن رفته بودند دستگیر و جریمه شدند. با پشت پرده بازداشت جی‌ جی حدید مدل معروف امریکایی همراه ما بمانید.

این مدل ۲۸ ساله و دوستش نیکول مک‌کارتی پس از بازرسی چمدان‌هایشان در حالی که با یک جت شخصی برای تعطیلات وارد جزایر کیمن شده بودند، بازداشت شدند. جی‌جی حدید، مدل معروف آمریکایی اوایل ماه جاری میلادی به دلیل داشتن ماری‌جوانا در جزایر کیمن دستگیر و جریمه شد.

پشت پرده بازداشت جی‌ جی حدید مدل معروف امریکایی

علت بازداشت جی جی حدید

جی‌جی حدید مدل معروف آمریکایی برای داشتن ماری‌جوانا دستگیر و جریمه شد!

پشت پرده بازداشت جی‌ جی حدید مدل معروف امریکایی

حکم جی جی حدید مدل معروف امریکایی چیست ؟

جی جی حدید و ماریجوانا ؟ هفته گذشته، بعد از فرود جت شخصی جی‌جی حدید در فرودگاه اون رابرتز جزیره کیمن بعد از بازرسی گیت فرودگاه بازداشت شدند. اما جی‌جی حدید و دوستش بعد از بازداشت، به قید وثیقه آزاد شدند. دادگاه آن‌ها دو روز بعد برگزار و پس از تفهیم اتهام، ۱۰۰۰ دلار جریمه شده‌اند. طبق اعلام وکیل جی‌جی، او ماریجوانا را با نسخه پزشکی و به صورت قانونی از نیویورک تهیه کرده است.

 

جی‌جی حدید که به عنوان زیباترین مدل جهان یاد می‌شود بعد از دستگیری هیچ واکنشی نشان نداده است و جالب است که طرح جدیدی را روی بدنش تتو کرده و به گونه‌ای که اتفاقی نیافته است به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد. هرچند که در دنیای خشن رسانه نباید به حواشی اهمیت زیادی داد چرا که از زندگی هنری و واقعی بازمی‌مانی!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *