ویدیو : بازدید از خانه گوگوش در نیاوران پس از پنجاه سال

به تازگی ویدیویی از بازدید از خانه گوگوش در نیاوران پس از پنجاه سال در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرد.

اخیرا ویدیویی از خانه لاکچری گوگوش در خیابان نیاوران در فضای مجلازی وایرال شده که گویا این مکان را تبدیل به یک آموزشگاه برای تدریس شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال !!

ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354

بازدید از خانه گوگوش در نیاوران پس از پنجاه سال

گوگوش، خواننده‌‌ای در سبک پاپ قدیمی ایرانی است که سال‌ها پیش از ایران مهاجرت کرد. نام اصلی او فائقه آتشین است و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۹ به دنیا آمد. امروز یک ویدئو از خانه گوگوش در خیابان نیاوران در رسانه ها منتشر شدبه طرز چشمگیری پربازدید شده است. همچنین، در فیلم “در امتداد شب” ساخته پرویز صیاد، تصاویری از این خانه نیز به چشم می‌خورد.

منزل پنجاه ساله گوگوش در نیاوران

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خانه گوگوش در نیاوران پس از 50 سال را ببینید:

بازدید از خانه پنجاه ساله گوگوش در نیاوران

همچنین در یک پست در صفحه اینستاگرام خود، هوشنگ گلمکانی، منتقد سینمایی، نوشت:

“ای کاش گوگوش این مصاحبه را نمی‌کرد. نفهمیدم چه فایده‌ای از این مصاحبه برای خودش تصور می‌کرد. البته که مصاحبه‌کننده و رسانه تولیدکننده‌اش از این مصاحبه سود تبلیغاتی بردند، اما خودش به دنبال چه بود؟ آیا خواست در ۷۲ سالگی برای دوستدارانش درد دل کند؟ به اتهام‌هایی پاسخ بدهد؟ از درآمد احتمالی پخش این مصاحبه نصیبی ببرد؟”

او در ادام هافزود:

“گوگوش با این مصاحبه، می‌خواست حرف‌هایی که سال‌ها در گلویش گیر کرده بود، یک بار برای همیشه بیرون بریزد و خودش را خلاص کند. دلیل دقیق این تصمیم ممکن است متنوع باشد، اما با این اقدام، او دست به روایت و شفاف‌سازی مسائلی که تاکنون پنهان مانده بودند، زده است.”

همچتنین گفت:

“بدون این مصاحبه، ما همچنان می‌دانستیم که گوگوش از کودکی روی صحنه بوده و برای پدرش درآمدی کسب می‌کرده است. او در بالاترین جایگاه محبوبیت و ستارگی به سوءاستفاده‌هایی نیز دچار می‌شده است. او در اوج موفقیت خود، ۲۲ سال خانه‌نشین بوده و چهار بار ازدواج ناموفق داشته است، به طوری که زندگی خصوصی‌اش به ویرانی کشیده شده است.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازدید از خانه گوگوش در نیاوران پس از پنجاه سال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *