رقص ادا اجه و همسرش با آهنگ نیکوس ورتیس (Nikos Vertis) خواننده یونایی

در تابستانی که گذشت ادا اجه و برهان همسرش عروسی کردند. رقص ادا اجه و همسرش با آهنگ نیکوس ورتیس خواننده یونایی توجه کاربران مجازی را جلب کرد.

رقص ادا اجه و همسرش با آهنگ نیکوس ورتیس خواننده یونایی

ادا اجه و برهان تونجر در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن‌ها تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد.

او اولین قدم را برای ازدواج با برهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه‌هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس شد! لباس‌های عروس ادا اجه بسیار دلبر بودند.

نیکوس ورتیس (به یونانی: Νίκος Βέρτης) (زاده: ۲۱ آگوست ۱۹۷۶) خواننده یونانی است. او تاکنون ۵ آلبوم استودیویی به همراه ترانه های تک آهنگ و دو آلبوم ویژه منتشر کرده‌است. ادا اجه و برهان تونجر برای رقص دو نفره خود در عروسی‌شان از آهنگ نیکوس استفاده کردند. ویدیوی رقص ادا اجه و همسرش در عروسی را در ادامه ببینید:

ویدیوی رقص ادا اجه و همسرش در عروسی


ورتیس در شهر خورینخم هلند در خانواده ای اهل کاوالا به دنیا آمده‌است. او در سن ۶ سالگی به همراه خانواده خود به سالونیک نقل مکان کرد. او خوانندگی را در کلوب کوچکی در شهر سالونیک شروع کرد. ورتیس در تابستان سال ۲۰۰۲ در کلوب معروف «رُدُن» به خوانندگی پرداخت و تا تابستان سال ۲۰۰۳ در آنجا به فعالیت خود ادامه داد.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *