بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند ؛ بازداشت نیوشا قربانی در اواسط اجرای کنسرت!

نیوشا قربانی یکی از افراد گروه موسیقی اتاق بند به سرپرستی بامداد افشار در حین اجرای کنسرت، بازداشت شده است. با بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند همراه بمانید.

خبر تازه منتشر شده از ریختن ماموران حکومتی به کنسرت اتاق بند و بردن خواننده گروه با خود با واکنش‌ها و انتقادهای بسیاری روبه‌رو شده است! گروه اتاق از سال ۱۳۹۴ به سرپرستی بامداد افشار در زمینه ساخت و اجرای موسیقی فعالیت می‌کنند. سبک گروه موسیقی اتاق بند را در ژانر اکسپریمنتال الکترونیک دسته‌بندی می‌کنند و فضایی تاریک و گاهی پارودی دارد. با این وجود، از عناصر مهم موسیقی ایرانی و شعرهای فارسی تهی نیستند. به جز نیوشا قربانی، امید سعیدی و پویا شمالی و اصغر پیران سایر اعضای این گروه به سرپرستی بامداد افشار هستند.

بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند

نیوشا قربانی کیست ؟

در روز دوشنبه 26 تیرماه، ماموران لباس شخصی هنگام برگزاری کنسرت گروه اتاق بند ، اجرا را متوقف کرده و نیوشا قربانی، خواننده این گروه موسیقی، را بازداشت کرده‌اند! سانس اول این کنسرت نیمه‌ کاره ماند و سانس دوم آن لغو شد.

بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند

موسیقی فولکلور بخش مهمی از کار اتاق بند را شامل می‌شود. آنها آهنگ‌های زیادی در فضای محلی منتشر کرده‌اند.

بازداشت نیوشا قربانی اتاق بند

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه قعالان حقوق بشر در ایران، روز دوشنبه بیست و ششم تیرماه ۱۴۰۲، نیوشا قربانی توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد .

بازداشت نیوشا قربانی در اواسط اجرای کنسرت ، یک منبع مطلع نزدیک به خانواده وی در این خصوص اطلاع داد:

خانم قربانی که  در اواسط اجرای کنسرت گروه اتاق بازداشت شده بود پس از مدت کوتاهی از دستگیری آزاد شده است.

بیوگرافی نیوشا قربانی خواننده گروه اتاق بند

بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند
بیوگرافی نیوشا قربانی اتاق بند

نیوشا قربانی، خواننده، نوازنده‌ی ویولنسل، تار و تنبک و آموزگار موسیقی و فارغ‌التحصیل ادبیات فارسی از دانشگاه تهران مرکز است. دغدغه‌های او در زمینه‌ی آموزش موسیقی به کودکان منجر به اجرای پروژه‌های متعددی در این زمینه شده که از میان آنها می‌توان به راه‌اندازی گروه «اتاقک» و انتشار یک آلبوم موسیقی کودکان با عنوان «چهارفصل» اشاره کرد.
نیوشا یکی از خواننده‌های آلبوم جدید گروه اتاق است. هنرنمایی او در کنار امید سعیدی و اصغر پیران را به‌زودی در قطعات مختلف «به دشت نفتون» می‌شنوید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *