بیوگرافی ستایش دهقان | گلنسا خانوم جیران کیست؟ [ عکس ]

ستایش دهقان، بازیگر زیبا و جوان سریال جیران که اخیرا با فعالیت های خود در اینستاگرام جنجالی شده است. بیوگرافی ستایش دهقان را در ادامه ببینید.

ستایش دهقان از جمله بازیگرانی  است که از سن کم تجربه بازیگری دارد. او در سریال جیران به اوج شهرت خود رسید و حال با استایل و عکس های متفاوتش در صفحه اینستاگرام خود، سوژه خبرنگاران و رسانه ها شده است. بازیگر جوان که سن خیلی کمی دارد، در سریال جیران توانست استعداد خود را به نمایش در بیاورد و به یک بازیگر با استعداد در میان همه همکاران خود در آن سریال تبدیل شود.

تماشا کنید: فیلم جنجالی از عروسی بهرام رادان + [عکس های فاش شده از مراسم ازدواج مینا مختاری]

بیوگرافی ستایش دهقان

 

بیوگرافی ستایش دهقان
استایل خاص و متفاوت ستایش دهقان

ستایش دهقان کیست؟

ستایش مرادی که همه او را به اسم گلنسا در فیلم جیران می شناسند، متولد 1387 می باشد که در تهران دیده به جهان گشود. این بازیگر از دوران کودکی در جلوی دوربین ها بود و استعداد زیادی برای بازیگری داشت.

آغاز زندگی هنری ستایش دهقان

ستایش دهقان در سال 1392 بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود. وی توانست با همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی خانی تحربه های زیادی کسب کند. او با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم زد.

او در سال 1395 در فیلم اروند همراه هنرمندانی چون سعید آقاخانی ، طناز طباطبایی ، پانته آ پناهی ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

از دیگر کارهای ستایش دهقان، بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او همچنین در سریال سرزمین کهن هم هنر نمایی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات از دیگر هنرنمایی های اوست.

بیوگرافی ستایش دهقان
گلنسا خانوم جیران کیست

اوج شهرت ستایش دهقان

سریال « جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در نمایش خانگی می باشد که روایتگر داستان عاشقی ناصرالدین شاه و سوگلی محبوبش جیران است.

پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران در این سریال، خواهری به نام گلنسا دارد که رازدار عشق و عاشقی او و ناصرالدین شاه است و این نقش را ستایش دهقان بازی کرده است.

ستایش دهقان با سن کم خود توانسته از پس نقش خود در سریال به خوبی برآید. این بازیگر زیبا هواداران بسیاری دارد.

از هر انگشتش هنر می بارد!

در یک ویدیویی که از این بازگر در رسانه ها خبر ساز شده، فیلم تمبک نوازی ستایش دهقان در پشت صحنه سریال جیران می باشد.

ستایش دهقان کیست؟ (بیوگرافی ستایش دهقان)

ستایش دهقان، علاوه بر جذب مخاطب در سریال ها و فیلم ها، در اینستاگرام خود نیز با استایل، ژست و عکس های جنجالی اش نیز مخاطبان زیادی دارد.

دهقان با استایل خاص و متفاوت خود توجه همه را به خود جلب کرده و جنجالی شده است. همچنین عکس هایی که این بازیگر در پیج خود به اشتراک می گذارد، سوژه همه رسانه ها می شود .

استایل خاص و متفاوت ستایش دهقان

بیوگرافی ستایش دهقان
ستایش دهقان کیست

ستایش دهقان علاوه بر جذب مخاطب در فیلم ها و عرصه کاری خود، در صفحه اینستاگرام شخصی خود نیز جذب مخاطب می کند و هواداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *