علی قلی زاده پدر شد ؛ بازیکن تیم ملی پسردار شد

علی قلی زاده پدر شد . علی قلی زاده بازیکن تیم ملی و همسرش یاسمن فرمانی (که او هم بازیکن تیم ملی بانوان است) از پسردار شدنشان خبر دادند.

علی قلی زاده بازیکن مهاجم و وینگر تیم ولی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال لخ پوزنان، در پست اینستاگرامی خود از پدر شدنش خبر داد. این بازیکن فوتبال سابقه بودن در تیم جوانان و نوحوانان ایران را هم دارد. قلی زاده همچنین همسر یاسمن فرمانی بازیکن بخش زنان شارلوا و تیم ملی فوتبال زنان ایران است.

علی قلی زاده پدر شد

علی قلی زاده بازیکن تیم ملی پدر شد

علی قلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش از فرزند تازه متولد شده‌اش نوشت:

پسرعزیزم خوش‌اومدی به زندگیمون

علی قلی زاده پدر شد

علی قلی زاده پسردار شد

علی قلی زاده بازیکن جوان تیم ملی متولد 20 اسفند 1374 است. او از کودکی در 9 سالگی به باشگاه سایپا رفت و از همان زمان علاقه خود را دنبال کرده است.

که حرفه فوتبال را در فوتسال دنبال می‌کرد با پیشنهاد برادرش وارد صنعت فوتبال در زمبن چمن می‌شود. از سال 85 تا 90 در رده‌های سنی مختلف سایپا بازی می‌کرد سپس از سال 90 تا 91 در تیم دوم سایپا حضور پیدا کرد تا اینکه رسما از سال 91 به تیم بزرگسالان سایپا رفت و در لیگ برتر بازی حرفه‌ای خودش را آغاز کرد.

بازیکن تیم ملی پسردار شد : او که یکی از بازیکنان فوتبال خوب ایران است پدر شدنش را با مردم شریف ایران در پست اینستاگرامی جشن گرفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *