بیوگرافی دانیلا همسلی ؛ از بلاگری تا بوکسوری و ماجرای محرومیت

دانیلا همسلی، بوکسور و بلاگر معروف که بعد از پیروزی به دلایلی محروم شد. بیوگرافی دانیلا همسلی و ماجرای محرومیت او را با فیگار دنبال کنید.

دانیلا همسلی، اهل انگلیس می باشد که 22 ساله است. او علاوه بوکس در زمینه مدلینگ نیز فعالیت حرفه ای دارد. وی همچنین در شبکه های اجتماعی حسابی فعال بوده و به عناون بلاگر نیز شناخته میشود و افتخارات زیادی را در بوکس به دست اورده است که دارای مدال طلای جهان و همچنین اروپا میباشد.

بیوگرافی دانیلا همسلی

دانیلا همسلی کیست؟

دانیلا همسلی متولد 2001 که دراهل انگلیس می باشد. همچنین دین او مسیحیت می باشد. دانیلا بوکسور و مدل فعال در فضای مجازی است که به عنوان و مدل OnlyFans شناخته میشود. او بیش از 106 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 250 هزار دنبال کننده در TikTok دارد.

دانیلا همسلی کیست؟, دانیلا همسلی, زندگینامه دانیلا همسلی
دانیلا همسلی کیست؟

دانیلا همسلی در مارس 2023 با سازمان کینگ پین قراردادی امضا کرد و نخستین مبارزهاش را با اولیویرا انجام داد. او در این مبارزه شکست خورد و در رده دوم قرار گرفت.

او در مسابقه بعدی دانیلا الکساندرا را شکست داد. دانیلا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت. پس از اینکه داور او را برنده اعلام کرد، احساسات او بیشتر شد و دانیلا همسلی سینه های خود را به دوربین نشان داد که همه را شگفت زده کرد.

همسلی بعد از مسابقه ابراز ناراحتی کرد. او در اینستاگرام نوشت:

«من همچنین از هر کسی که ممکن است از هیجان من آزرده خاطر شود عذرخواهی می کنم. من واقعاً منگوله‌هایی داشتم، اما عرق آن‌ها را به سوتینم چسباند.

زندگینامه دانیلا همسلی
زندگینامه دانیلا همسلی

مسئولان برگزاری این مسابقات که در حال پخش زنده مصاحبه او بودند، غافلگیر شده و فوراً دوربین را به سوی دیگر بردند اما مسئولان برگزاری این مسابقات به دلیل اقدام غیر اخلاقی این بوکسور او را تا اطلاع ثانوی محروم کردند و مقام قهرمانی او بازپس گرفته شد.

شهرت و محرومیت دانیلا همسلی

محرومیت دانیلا همسلی, دانیلا همسلی کیست؟, دانیلا همسلی, زندگینامه دانیلا همسلی
محرومیت دانیلا همسلی

دانیلا همسلی از بوکسوران معروف است که در کارنامه‌اش چندین مدال قهرمانی جهان را به دست آورده است. بعد از این اقدام جنجالی و رسانه‌ای شدن خبر محرومیت وی به سرعت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با فالو کردن پیج اینستاگرام وی باعث شدند که این بوکسور فالوورهای بسیار زیادی به دست آورد و حالا به تبلیغات بپردازد.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: پشت پرده ماجرای دانیلا همسلی بوکسور [+فیلم]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *