تماشا کنید: پشت پرده انتقاد پژمان بازغی از سازمان سینمایی

چندی پیش، ویدئویی از پژمان بازغی به انتشار رسید که در آن انتقادهایی کرد و در ادامه به پشت پرده انتقاد پژمان بازغی از سازمان سینمایی خواهیم پرداخت.

به تازگی، ویدئویی از پژمان بازغی در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی و فضای رسانه به همراه داشت. صحبت‌های پژمان بازغی، به انتقاد به رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران بود.

پشت پرده انتقاد پژمان بازغی از سازمان سینمایی

حمایت پژمان بازغی از بازیگران بی حجاب

چندی پیش، فیلمی از حمایت پژمان بازغی، در صحبت‌هایش با رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در حمایت از بازیگرانی مانند آزاده صمدی، لیلا بلوکات و افسانه بایگان که بخاطر بی‌حجاب، حکم قضایی دریافت کردند، به انتشار رسید که این بازیگر را وارد حواشی زیادی کرد.

بیشتر بخوانید:

تغییر چهره عجیب دختر پژمان بازغی همه را شوکه کرد‍!

عکس پژمان بازغی با برادرش همه را شوکه کرد!

در فیلمی که از پژمان بازغی در فضای رسانه منتشر شده، او با انتقاد به رئیس سازمان سینمایی، در صحبت‌هایش از آزاده صمدی، لیلا بلوکات و افسانه بایگان حمایت می‌کند.

پشت پرده انتقاد پژمان بازغی از سازمان سینمایی
حمایت پژمان بازغی از بازیگران بی حجاب

حمایت کردن پژمان بازغی بازیگران زن ایرانی

در ادامه می‌توانید ویدیوی اولین واکنش پژمان بازغی به حکم بی حجابان را ببینید:

او در رابطه به این حکم‌ها گفت:

این روزها چند حکم صادر شده که حتی حقوق ساده شهروندی خانه سینمای برخی از بچه‌های ما را از آنها گرفتند. داشتن اینستاگرام و خط تلفن و دوسال ممنوع‌الکاری، و ممنوع‌الخروجی. بنده هم به عنوان رئیس انجمن سعی بر این دارم که بگوییم که هنرمند آیینه جامعه است و اگر قلب هنرمند به درد بیاید، بخشی از گوشه جامعه نیز درگیر خواهد شد.

همچنین پژمان بازغی، در عین حال نسبت به حل مشکلات موجود ابراز امیدواری کرد و گفت:

در تلاش هستیم با صنوف مختلف در ارتباط باشیم تا برای حل این مشکلات، به نتیجه مطلوب برسیم.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *