پرویز صیاد در جشنواره تیرگان 2023 ؛ تجلیل از یک عمر فعالیت هنری پرویز صیاد

جشنواره تیرگان 2023 با حضوری تعداد زیادی از ایرانیان در تورنتو برگزار شد. این مراسم تجلیل از یک عمر فعالیت هنری پرویز صیاد در جشنواره تیرگان 2023 همراه بود.

تیرگان جشن آب است، جشن امید و زندگی است. جشن پیروزی ستاره تیشتر بر اپوش دیو خشکسالی است. جشن چیرگی نیکی بر بدی و راستی بر دروغ است. ششمین جشنواره تیرگان که طی ۴ روز اعم از برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی همراه بود با گرامی‌ داشتن یک عمر فعالیت هنری پرویز صیاد  در جشنواره تیرگان برگزار شد.

پرویز صیاد در جشنواره تیرگان 2023

پرویز صیاد جشنواره تیرگان در تورنتو کانادا

ششمین دوره از جشنواره تیرگان برگزار شد، برگزار کنندگان این جشنواره اهداف خود را معرفی فرهنگ و هنر ایرانیان به دیگر ملیت‌های کانادا عنوان می‌کنند.

پرویز صیاد در جشنواره تیرگان 2023

گرامی داشتن فعالیت هنری پرویز صیاد در ششمین جشنواره تیرگان

پرویز صیاد زاده اول فروردین 1318 در لاهیجان به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۳۶ با چاپ شعر و داستان کوتاه آغاز کرد و در سال ۱۳۳۷ به نمایشنامه‌نویسی نیز مشغول شد. در سال ۱۳۵۸ در پی مهاجرت به آمریکا نخستین فیلم خود پس از انقلاب را به نام فرستاده به همراه رضا آریا تهیه‌کنندگی کرد. سپس به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا فعالیت خود را در تئاتر و تلویزیون ادامه داد.

پرویز صیاد در جشنواره تیرگان 2023

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های قبل از انقلاب ؛ از طنز تا غمگین

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی قبل از انقلاب

حضور پرویز صیاد و گرامی داشتن فعالیت هنری در جشن تیرگان 2023 او توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. استاد صیاد با بیش از 6 دهه فعالیت هنری در جشنواره تیرگان 2023 مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *