اولین عکس از پسر رامبد جوان منتشر شد! +[رامبد جوان در شغل نانوایی]

اولین عکس از پسر رامبد جوان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی عکسی از پسر آمریکایی رامبد جوان منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید پسر رامبد جوان همراه ما بمانید.

اولین عکس از پسر رامبد جوان

عکس فرزند رامبد جوان

به گزارش منابع خبری:

یه تازگی تصویری از پسر رامبد جوان منتشر شده است که اصلا شبیه به پدرش نیست! در ادامه می‌توانید عکس پسر جدید رامبد جوان را مشاهده کنید:

اولین عکس از پسر رامبد جوان
اولین عکس از پسر رامبد جوان

بیشتر بخوانید:

ببینید: رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو [+فیلم]

ببینید: عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان

نانوایی رامبد جوان

شغل جدید رامبد جوان و شغل جدید رامبد جوان و همسرش از دسته اخباری است که به تازگی جنجال بسیاری در فضای مجازی به وجود آورده و نانوا شدن رامبد جوان که خبر از نانوایی رامبد جوان و نگار جواهریان می‌دهد بسیار خبرساز شده است.

به گزارش سینما اعتماد، گویا رامبد جوان و نگار جواهریان فعلا قصد فعالیت در کارهای هنری ندارند و مسیر کاری خود را تغییر دادند. بنابر شنیده های خبرنگار سینما اعتماد ، آنها برای امرار معاش شغل نانوایی را انتخاب کردند. البته آنها به صورت رسمی این خبر را اعلام نکردند.

یادآور می‌شود پیش از این هم تعدادی از هنرمندان فعالیت هنری را ترک کردند هر چند به صورت رسمی کناره‌گیری آنها اعلام نشد و تعدادی هم همچون هنگامه قاضیانی به صورت رسمی با بازیگری خداحافظی کردند.

نانوایی رامبد جوان
شغل جدید رامبد جوان

شغل جدید رامبد جوان و همسرش

نانوایی رامبد جوان
شغل جدید رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی، متولد ۱ دی ۱۳۵۰، بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دهه ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس‌هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان‌ها انداخت. مدت‌ها طول کشید تا به صورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص  اولین عکس از پسر رامبد جوان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *