لو رفته: مهناز افشار در آغوش پیام ایرایی و آرش در آمریکا

به تازگی تصویری از مهناز افشار در آغوش پیام ایرایی و آرش در آمریکا در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

اخیرا تصویری مبنی بر مهناز افشار، بازیگر ایرانی در کنار پیام ایرایی، در فضای مجازی منتشر شده و بسیار جنجالی شده است. این تصویر با ایجاد سر و صدای زیاد در فضای مجازی باعث شد تا توجهات بسیاری به آن جلب شود.

بیشتر بخوانید: اظهارات مهناز افشار در مورد بازیگریش در ایران

لو رفته: مهناز افشار در آغوش پیام ایرایی و آرش در آمریکا

لو رفته مهناز افشار در آغوش پیام ایرایی و آرش در آمریکا

مهناز افشار در کنار آرش

عکس جدید از آرش خواننده و مهناز افشار

مهناز افشار، متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. این بازیگر پس از جدایی از همسرش در آلمان زندگی می‌کند. مدت‌ها قبل رابطه وی با آرش، خواننده لس آنجلسی پر سر و صدا شده بود.

مهناز افشار در کنار آرش
آرش و مهناز افشار, عکس مهناز افشار به همراه آرش, عکس جدید از آرش خواننده و مهناز افشار

عکس جدید از آرش خواننده و مهناز افشار

در ادامه می‌توانید عکس مهناز افشار به همراه آرش را ببینید:

مهناز افشار در کنار آرش
آرش و مهناز افشار, عکس مهناز افشار به همراه آرش, عکس جدید از آرش خواننده و مهناز افشار

مهناز افشار دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و همچنین در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید. مهناز افشار مدتی است به همراه فرزندش در آلمان زندگی می‌کند.

آلکس آرش لَبّاف، متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶، که با نام آرش بهوند شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کنند موسیقی ایرانی-سوئدی است. او یکی از داوران مسابق پرشیاز گات تلنت بوده‌است. او و پدر و مادرش قبلا در نزدیکی پارک ملت زندگی می‌کردند. آرش تا سن ده سالگی در تهران زندگی کرد و پس از آن به سوئد رفت، جایی که هنوز در آنجا اقامت دارد و زندگی می‌کند. او و خانواده‌اش در آغاز به شهری با نام اوپسالا و پس از آن به مالمو رفتند. وی در گفت‌وگو با تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی گفته‌است که مادر و پدرش به ترتیب از شهرهای شیراز و اصفهان هستند.

بیشتر بخوانید: تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی ها

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص مهناز افشار در آغوش پیام ایرایی و آرش در آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *