تاریخ انتشار Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two + بیوگرافی بازیگران و داستان

چندی پیش، تاریخ انتشار Mission Impossible Dead Reckoning Part Two به انتشار رسید که بازتاب‌های گسترده و فراوانی را به همراه داشت.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی به کارگردانی کریستوفر مک کواری بر اساس فیلمنامه‌ای است که او با اریک جندرسن نوشته‌اند. این یک دنباله مستقیم بر ماموریت غیرممکن حساب مرده قسمت اول (2023) و هشتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Mission: Impossible می‌باشد.

تاریخ انتشار Mission Impossible Dead Reckoning Part Two

تاریخ اکران قسمت هشتم ماموریت غیرممکن

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار است در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شود. تام کروز در هشتمین حضور خود در نقش شخصیت اصلی سریال، اتان هانت، بازمی‌گردد. او در زمان اکران فیلم در طول 28 سال نقش او را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری Mission Impossible 8 با اعتصاب نویسندگان متوقف شد

نقد فیلم ماموریت غیر ممکن 7

وینگ ریمز، هنری چرنی، سیمون پگ، ونسا کربی، اسای مورالس، هیلی آتول، شی ویگهام و پوم کلمنتیف ،همگی نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی این مجموعه بازی می‌کنند.

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟

تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم  Mission: Impossible 2023 هستند. چهره‌های جدید چندگانه نیز هیلی آت‌ول و پام کلمنتیف بوده‌اند.

کارگردان Mission: Impossible می‌گوید چندگانه ماموریت مخفی ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد . بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است.

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد

 

فیلم مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) هفتمین قسمت از چندگانه اکشن تام کروز خواهد بود که به زودی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

تولید این دنباله با موانع متعددی در جین پاندمی مواجه شد اما کروز بلافاصله پس از پایان آن پروژه به سراغ فیلمبرداری قسمت هشتم رفت. اما بنا بر گزارش‌های غیررسمی اعتصاب نویسندگان مانع پیشرفت این فیلم شده است.

بیشتر بخوانید:

پوستر های رسمی جدیدی از شخصیت‌ های فیلم Mission: Impossible 2023

طبق گزارش گذشته تام کروز پس از قسمت هشتم با شخصیت ایتان هانت وداع خواهد کرد اما کریستفر مک‌کواری کارگردان چندگانه در مصاحبه با فندنگو می‌گوید این مجموعه فیلم ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد.

صفحه توییتر فندنگو:

کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» به «فندنگو» می‌گوید «موقعیت‌یابی تخمینی» ۱ و ۲ پایان چندگانه نیستند و آن‌ها از حالا ایده‌هایی برای آینده دارند.

بر این اساس به نظر می‌رسد که کروز ۶۰ ساله آماده بدرود گفتن با نقش هانت نیست. قسمت هفتم با ۱۵۶ دقیقه طولانی‌ترین قسمت چندگانه خواهد بود.

بیوگرافی بازیگران

تام کروز : توماس کروز ماپوتر چهارم که به طور حرفه‌ای با نام هنری تام کروز شناخته می‌شود، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است و جوایز مختلفی از جمله نخل طلای افتخاری و سه جایزه گلدن گلوب و همچنین نامزدی چهار جایزه اسکار دریافت کرده است.

هیلی آوتول : Hayley Elizabeth Atwell یک هنرپیشه بریتانیایی و آمریکایی است. آتول که در لندن به دنیا آمد و بزرگ شد، بازیگری را در مدرسه موسیقی و درام گیلدهال خواند و اولین حضور خود را در سال 2005 در فیلم پرومتئوس باند انجام داد.

ونسا کربی : ونسا نوالا کربی یک هنرپیشه انگلیسی است. او اولین بازیگری حرفه‌ای خود را روی صحنه با تولید همه پسران من اثر آرتور میلر (2010) انجام داد و پس از آن بازی‌های تحسین‌شده‌ای در نمایش‌های رویای شب نیمه تابستان (2010)، آن‌طور که دوست دارید (2010)، زن‌ها مراقب باشید را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *