ببینید: عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار

به تازگی انتشار عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار در فضای مجازی و شبکات اجتماعی با ایجاد جنجال و توجه زیادی مواجه شده است.

بردیا گلزار، برادر محمد رضا گلزار است و چندی پیش خبر ازدواج او منتشر شده بود و تصاویری از مراسم ازدواجش در فضای مجازی به انتشار رسید. اکنون تصویری جدید از دامادی او منتشر شده که با بازخوردهای بسیاری مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

زن داداش زیبای محمدرضا گلزار تعجب همه را برانگیخت

عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌ است. گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌ عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینه بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساخته ایرج قادری تجربه کرد.

عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار
عکس جدید از دامادی بردیا گلزار, تصویر جدید از دامادی برادر رضا گلزار, دامادی بردیا گلزار برادر رضا گلزار

عکس جدید از دامادی بردیا گلزار

در ادامه می‌توانید تصویر جدید از دامادی برادر رضا گلزار را ببینید:

عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار
عکس جدید از دامادی بردیا گلزار, تصویر جدید از دامادی برادر رضا گلزار, دامادی بردیا گلزار برادر رضا گلزار

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. محمدرضا گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌ اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌ عنوان گیتار نواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌ است.

دامادی بردیا گلزار برادر رضا گلزار

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید از دامادی برادر رضا گلزار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *