ببینید: استایل جدید لیندا کیانی غوغا به پا کرد! +[چهره جدید لیندا کیانی]

عکسی با عنوان استایل جدید لیندا کیانی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی تصویری از لیندا کیانی بازیگر خوب کشورمان منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید لیندا کیانی همراه ما بمانید.

استایل جدید لیندا کیانی

تیپ جدید لیندا کیانی

به گزارش منابع خبری:

اخیرا لیندا کیانی بازیگر ایرانی عکسی از استایل جدید خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس لیندا کیانی را مشاهده کنید:

استایل جدید لیندا کیانی
استایل جدید لیندا کیانی

بیشتر بخوانید:

دلنوشته لیندا کیانی برای شهرام شب پره به مناسب تولدش [+ویدئو]

ببینید : حمایت لیندا کیانی و هانیه توسلی از گلشیفته فراهانی [+عکس]

چهره جدید لیندا کیانی حاشیه جدیدی در فضای مجازی شده که بسیاری از مخاطبین به دنبال دلیلی این تغییر چهره عجیب بازیگر محبوب ایرانی می‌باشند. در ادامه نیو فیس شدن لیندا کیانی خواهید دید.

تغییر چهره لیندا کیانی

لیندا کیانی زاده شهریورماه 1359 است. لیندا کیانی به تازگی برای جشنواره کن در فرانسه حضور داشته است. لیندا کیانی در روز گذشته در کنسرت فرزاد فرزین حضور یافته است. لیندا کیانی در اینستاگرام فعالیت دارد. او و در برنامه خندوانه حضور داشته است و گفت هیچوقت حاشیه ای نداشته است.

فیس جدید لیندا کیانی

در ادامه می‌توانید تصویری از نیو فیس شدن لیندا کیانی را ببینید:

تغییر چهره لیندا کیانی
فیس جدید لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان است. لیندا کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

لیندا کیانی با بازی در سریال وضعیت سفید بسیار درخشید.پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد که با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی اخیرا در فیلم مورچه خوار ایفای نقش کرده است . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی لیندا کیانی می پردازیم. لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استایل جدید لیندا کیانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *