ویدیو : بازیگر سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو !

به تازگی ویدیویی از بازیگر معروف سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از حضور بازیگر فیلم سام و نرگس پس از 25 سال در شبکه منو تو در رسانه ها وایرال شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

بازیگر سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو

حضور نوشین خانی بازیگر سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو

بعد از مهاجرت و کشف حجاب چند بازیگر گم نام سینما و تلویزیون نوبت به نوشین حسین خانی بازیگر فیلم سام و نرگس که با پیوستن به شبکه جم اقدام به کشف حجاب کرده است نوشین حسین خانی و همسر امید آهنگر ( بازیگر نقش علی کوچولو در ده شصت) است و این زوج مدتهاست که در هلند زندگی میکنند که در فروردین سال 1397 به شبکه منو تو پیوستن.

بازیگر سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو
دیده شدن نوشین حسین خانی پس از 25 سال در شبکه منو تو

حضور بازیگر فیلم سام و نرگس پس از 25 سال در شبکه منو تو

در ادامه می‌توانید دیده شدن نوشین حسین خانی پس از 25 سال در شبکه منو تو را ببینید:

نوشین حسین خانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کارش را از سال ۱۳۷۶ شروع کرده و ابتدا در تاتر بازی کرده و چندین نمایش را به خوبی اجرا کرده است. او کلاس ها و دوره های بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون ایرج راد، دکتر محمود عزیزی، محمود استاد محمد، علیرضا خمسه و … نیز گذرانده و فنون این حرفه ای را آموخته است.

نوشین حسین خانی علاوه بر هنرپیشگی در کار طراحی صحنه و برنامه ریز پروژه های مختلف نیز بوده است. استعداد و توانایی او را مرحوم ایرج قادری کشف کرده و برای اولین بار در فیلم سینمایی سام و نرگس از وی دعوت به بازی می کرده و نقش اصلی و مهمی را ایفا می کند. فیلم سام و نرگس یکی از پر بیننده ترین و درام عاشقانه ای بود که در دهه هفتاد به کارگردانی ایرج قادری تولید و ساخته شد.

حضور نوشین خانی بازیگر سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بازیگر معروف سام و نرگس پس از 25 سال در منو تو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *