نشستن عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند ؛ واکنش علیرضا دبیر به جنجال اخیر

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در عکسی جدید مبنی بر نشستن عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند منتشر شد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

وضعیت عجیب علیرضا دبیر در مقابل سفیر هند ، صبح امروز سفیر هند از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. او در جریان این بازدید با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی هم دیدار داشت و جلسه کوتاهی هم با او برگزار کرد.

نشستن عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند

نشستن عجیب علیرضا دبیر در مقابل سفیر هند

دبیر که به تازگی پای خود را جراحی کرده به شکلی عجیب در این جلسه حضور یافت. و وضعیت عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند خبرساز شد.

نشستن عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند

واکنش علیرضا دبیر به جنجال اخیر

در ویدئویی جدید که اخیراً در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، صحبت های علیرضا دبیر برای حواشی اخیر خودش را می‌بینیم که این ویدئو تحت عنوان حواشی اخیر علیرضا دبیر منتشر شده است.

در ادامه این نوشتار که ویدیوی واکنش علیرضا دبیر به این جنجال‌های بی‌پایان او منتشر شده است را خواهیم دید.

او در ابتدا گفت:

من خودم خواهش کردم که این خبرنگارها، حضور داشته باشن و همه هم محبت کردند و حضور پیدا کردند. من نمی‌دانم این آدم خبرنگار بود یا نه. من داشتم صحبت می‌کردم و یک دفعه، فمر می‌کنم که سی سال است که در مازندران زندگی می‌کنم و فرهنگ‌ها را می‌دانم که ایشون گفتند مسخره می‌کنی و من بهم برخورد.

صحبت های علیرضا دبیر برای حواشی اخیر

در ادامه می‌توانید ویدیوی واکنش علیرضا دبیر را ببینید:

او در ادامه گفت:

من رئیس آن مجمع بودم و خیلی محترمنه به ایشون گفتم که بروند بیرون. در هر صورت می‌خواستند بامبول‌های آنجوری درست کنند که در نهایت اینجوری درست کردند. مهم این است که جلسه خوب برگزار شد و ایشون هم حرف دهنش را باید می‌فهمید و نباید حرف بی ربط می‌زد.

علیرضا دبیر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ کشتی‌گیر پیشین، سیاستمدار و مدیر ورزشی اهل ایران است. او رئیس فدراسیون کشتی ایران است و پیش از آن از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ عضو دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر تهران بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خبر نشستن عجیب علیرضا دبیر مقابل سفیر هند که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *