شیوا ابراهیمی موهایش را تراشید؛ عکس جدید شیوا ابراهیمی شوکه‌تان می‌کند

کچل کردن شیوا ابراهیمی در پست اینستاگرامی که خود او به اشتراک گذاشت به تازگی حواشی و جنجال بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد.

شیوا ابراهیمی، متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او به تازگی با منتشر کردن یک عکس از خودش، از تراشیدن موهایش خبر داد که این پست بسیار سر و صدا به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه

کچل کردن شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی به تازگی تصویری قدیمی از خودش را منتشر کرده و که در آن تصویر موهای سرش را تراشیده بود.

شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. او همچنین دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی می‌باشد. نخستین و اولین کار حرفه‌ای خود در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی آغاز کرد.

کچل کردن شیوا ابراهیمی
طاس شدن شیوا ابراهیمی, تصویری از سر تراشیده شده ی شیوا ابراهیمی, تصویری از کوتاهی مو شیوا ابراهیمی, پست جدید شیوا ابراهیمی

طاس شدن شیوا ابراهیمی

در ادامه می‌توانید پست جدید شیوا ابراهیمی را ببینید:

کچل کردن شیوا ابراهیمی
طاس شدن شیوا ابراهیمی, تصویری از سر تراشیده شده ی شیوا ابراهیمی, تصویری از کوتاهی مو شیوا ابراهیمی, پست جدید شیوا ابراهیمی

این تصویر در بین کاربران مجازی بسیار سر و صدا کرد. شیوا ابراهیمی با انتشار این تصویر همچنین نوشت:

تو زندگیم دو بار یهو به زد به سرم و موهامو از ته زدم. اون موقع‌ها فکر می‌کردم از ته زدنش یعنی گذشتن از اونچه که دوست داری. ولی الان مطمئن نیستم. الان به نظرم روان آدمی پیچیده‌تر از این حرفاست.

سال 1380 وقتی 25 ساله بود با فیلم سینمایی شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی وارد سینما شد. بازی او در پرده نشین سال 93 و سریال مینو 97 شهرت‌اش را زیاد کرد. شیوا ابراهیمی چند سالیست با همسرش آقای خدایاری ازداوج کرده است و ثمره این زندگی تنها یک دختر زیبا به نام نفس متولد 1381 می‌باشد.

 

تصویری از سر تراشیده شده ی شیوا ابراهیمی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کچل کردن شیوا ابراهیمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *