واکنش گوگل به جستجوی واژه باربی + تصاویر هوش مصنوعی از باربی‌های متفاوت

واکنش گوگل به جستجوی واژه باربی (Barbie) جالب توجه است. تصویری از خروجی جست و جوی کلمه باربی در گوگل را در این نوشتار تماشا کنید.

واکنش گوگل به جستجوی واژه باربی (Barbie)

زمانی که کلمه باربی را در گوگل جست و جو می‌کنید، بک‌گراند مرورگر کروم به رنگ صورتی در می‌آید. گوگل که عموما متناسب با مراسم‌ها و وقایع تغییراتی در صفحه اصلی‌اش اعمال می‌کند، این بار با توجه به اکران فیلم باربی، چالش‌های مختلف رنگ صورتی باربی، پس زمینه خود را به رنگ صورتی تغییر داد. در ادامه تصویر مرتبط را تماشا کنید:

جست و جوی کلمه باربی در گوگل
جست و جوی کلمه باربی در گوگل

تصاویر هوش مصنوعی از باربی نیز در بین ترندهای روز قرار گرفته است. برخی تصاویر منتشر شده است که شبیه‌سازی نسخه سلبریتی‌های ایرانی و خارجی از باربی است. در واقع اگر می‌پرسید که فلان بازیگر در نقش باربی چه شکلی خواهد شد؟ باید این تصاویر هوش مصنوعی را ببینید. در لینک ذیل از سایت فیگار تمامی تصاویر هوش مصنوعی از باربی را می‌توانید تماشا کنید:

تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی ها

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

باربی (انگلیسی: Barbie) فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی گرتا گرویگ است که فیلم‌نامه را به‌همراه نوآ بامباک نوشته‌است. این فیلم مبتنی بر عروسک‌های باربی از شرکت متل است و نخستین لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن به‌شمار می‌رود.

مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را ایفا می‌کند که پس از بحران وجودی، به سفر خودشناسی می‌روند. دیگر بازیگران شامل آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، مایکل سرا، آریانا گرینبلات، ایسا رای، رئا پرلمان، هلن میرن و ویل فرل. می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *