ببینید: عکس جدید از الهام حمیدی؛ حرف‌ های جنجالی الهام حمیدی

عکس جدید از الهام حمیدی به تازگی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی با جنجالی بسیاری رو به رو شده و سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

الهام حمیدی، متولد ۸ آذر ۱۳۵۶، بازیگر ایرانی است. او به تازگی در صفحه اینستاگرامی خود عکسی از خودش به اشتراک گذاشته و صحبت‌های جنجالی‌ای در وصف تصویرش نوشته است.

بیشتر بخوانید:

تیپ جدید الهام حمیدی غوغا به پا کرد‍

عکس جدید از الهام حمیدی

الهام حمیدی ابتدا با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌ شد و مدتی بعد با ایفای نقش در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک و مجموعه یوسف پیامبر مشهور شد. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رساند و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌ است. او یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌ است و در همان کلاس‌ها بود که برای بازی در آوایی در گلستان رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما شد. وی همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شده‌ است.

او در کپشن پست جدیدش نوشت:

انسان‌های خوشبخت و شادمان کسانی هستند که این شایستگی و توانایی را دارند که از تماشای یک لبخند زیبا شاد شوند و احساس خوشبختی کنند.

عکس جدید از الهام حمیدی
حرف‌ های جنجالی الهام حمیدی, پست جدید الهام حمیدی, تصویری جدید از الهام حمیدی

تصویری جدید از الهام حمیدی

در ادامه می‌توانید پست جدید الهام حمیدی را ببینید:

عکس جدید از الهام حمیدی
حرف‌ های جنجالی الهام حمیدی, پست جدید الهام حمیدی, تصویری جدید از الهام حمیدی

از مجموعه‌های تلویزیونی که الهام حمیدی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌ است؛ می‌توان از مسافری از هند، زیر تیغ، آخرین دعوت، شوق پرواز و یوسف پیامبر نام برد. وی همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر بچه‌های ابدی، ملک سلیمان و گهواره‌ای برای مادر را در کارنامه هنری خود دارد. وی در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

حرف‌ های جنجالی الهام حمیدی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جدید از الهام حمیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *