علت طلاق مهتاب کرامتی چه بود؟ جدایی مهتاب کرامتی از همسرش در سن کم

علت طلاق مهتاب کرامتی در پرده برداری که توسط خود او اتفاق افتاده است به تازگی جنجال بسیاری در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به پا کرده است.

مهتاب کرامتی، متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹، بازیگر اهل ایران است. او سال‌ها پیش ازدواج کرده بود ولی طولی نکشید که این رابطه به جدایی انجامید. وی به تازگی درباره علت اصلی جدایی‌اش صحبت‌هایی جنجالی داشته است.

بیشتر بخوانید:

چهره عجیب مهتاب کرامتی که تا حالا ندیده اید

علت طلاق مهتاب کرامتی

او دانش‌ آموخته میکروبیولوژی و دوره‌ دیده بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس به تلویزیون رفت و شناخته شد. مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین حضورش در سینما بود و در ۱۳۸۱–۱۳۸۰ در نمایش‌هایی به کارگردانی مجید جعفری بازی کرد.

او در این باره گفته:

من سال‌ها پیش ازدواج کردم و زندگی خوبی هم داشتم. ولی هر چی بزرگتر می‌شدیم بیشتر از هم فاصله می‌گرفتیم و در سن کم ازدواج کردن علت طلاقم بود.

علت طلاق مهتاب کرامتی
جدایی مهتاب کرامتی از همسرش در سن کم, طلاق مهتاب کرامتی از همسرش, دلیل جدایی مهتاب کرامتی

جدایی مهتاب کرامتی از همسرش در سن کم

علت طلاق مهتاب کرامتی
جدایی مهتاب کرامتی از همسرش در سن کم, طلاق مهتاب کرامتی از همسرش, دلیل جدایی مهتاب کرامتی

کرامتی بابت بازی در بیست (۱۳۸۷) توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را کسب کند. دیگر نقش‌های شناخته‌ترش عبارتند از زندگی خصوصی آقا و خانم میم (۱۳۹۰)، فرزند چهارم (۱۳۹۱)، اشباح (۱۳۹۲)، ماجان (۱۳۹۳) و جاده قدیم (۱۳۹۶). وی در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ (۱۳۸۰–۱۳۷۹) نیز حضور داشته‌است.

کرامتی برای نقش‌ آفرینی در مرد بارانی (۱۳۷۸)، آلزایمر (۱۳۸۹) و عصر یخبندان (۱۳۹۳) سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. پاداش سکوت (۱۳۸۵)، تردید (۱۳۸۷)، اسب حیوان نجیبی است (۱۳۹۰)، ناخواسته (۱۳۹۲)، ارغوان (۱۳۹۳) و مزار شریف (۱۳۹۳) از دیگر نقش‌هایش هستند.

کرامتی در ۱۳۹۵ با سرمایه‌ گذاری در مستند واقعی صفر تا سکو وارد تهیه‌کنندگی فیلم شد. او از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۱ سفیر حسن نیت و صلح یونیسف بود. او از کنشگران حقوق زنان و امور اجتماعی آنان است، به مدیریت هنری و داوری روی آورده، به دکلمه‌ خوانی پرداخته و در صنعت پوشاک و طراحی مد نیز فعالیت دارد.

طلاق مهتاب کرامتی از همسرش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت طلاق مهتاب کرامتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *