علت کناره گیری ژاله علو از بازیگری

برخی از خبرگزاری‌های فارسی، به علت تولد 96 سالگی ژاله علو، به علت کناره گیری ژاله علو از بازیگری پرداختند که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

ژاله علو که روز گذشته ۹۶ ساله ‌می‌شد، همیشه بیان کرده که تمام تلاش خود را برای سینما انجام داده و همیشه سعی داشته تا کارهایش را با صمیمیت، صداقت و عشق انجام دهد.

علت کناره گیری ژاله علو از بازیگری

دلیل خداحافظی ژاله علو از سینما

شنبه، روز 14 مرداد ماه، ژاله علو، بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون، 96 ساله شد و مصاحبه‌ای از او، تحت عنوان دلیل خداحافظی ژاله علو از سینما از او به انتشار رسید. او در این رابطه، همیشه گفته است که تمام تلاش خود را انجام داده تا کارهایش را با صمیمیت، صداقت و عشق انجام دهد.

او همچنین در اواخر دهه 30، کم کار شده بود و در این رابطه گفت:

در آن دهه کیفیت کار متفاوت شده بود و دیگر نه من کیفیت کاری را می‌پسندیدم و نه آنها من را دوست داشتند. کم کم، کارم به رادیو و دوبله محدود شده بود، سرپرست دوبلاژ شدم و در رادیو، توانستم برنامه‌های مختلفی را کارگردانی کنم.

در دهه ۵۰ چند فیلم بازی کردم و در ادامه آنها در سریال امیرکبیر و روزی روزگاری، و بخش چهار جراحی نیز حضور پیدا کردم اما همچنان با دوبلاژ همکاری می‌کردم و در سال ۵۸ از رادیو بازنشسته شدم.

علت کناره گیری ژاله علو از بازیگری
علت بازی نکردن ژاله علو

علت بازی نکردن ژاله علو

علت کناره گیری ژاله علو از بازیگری
کناره گیری بازیگری ژاله علو

شوکت علو، که با ژاله علو نیز شناخته می‌شود، متولد ۱۴ مرداد ۱۳۰۶ در شهر تهران می‌باشد. او شاعر، گوینده رادیو، صداپیشه و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. ژاله علو از پیشکسوتان عرصه بازیگری و گویندگی می‌باشد. او از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ است.

کناره گیری بازیگری ژاله علو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص کیوورداصلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *